توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 60970
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹
جهانگیری: کشور در شرایط خاصی قرار دارد / سیاست‌‌ دولت ‌مقاومت در برابر فشارهاست
گروه استان‌ها ـ معاون اول رئیس جمهور ‌با اشاره به اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، گفت: سیاست‌‌ دولت ‌مقاومت در برابر فشارهاست.
جهانگیری: کشور در شرایط خاصی قرار دارد / سیاست‌‌ دولت ‌مقاومت در برابر فشارهاست
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه زنجان در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، اظهار داشت: باید سیاست‌های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولان استان در حوزه‌های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسایل کشور قرار گیرند می‌توانیم از این مقطع عبور کنیم، افزود:‌ راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده ‌و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ارادت و سلام خدمت مردم عزیز، انقلابی و ولایتمدار استان زنجان اظهار داشت: در این سفر چند‌ طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی افتتاح خواهد شد و با مسئولان و نخبگان استان در مورد مسائل، محدودیت‌ها و مشکلات استان زنجان و راهکارهای برطرف ‌کردن آن گفتگو خواهم کرد.

در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح و معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری دکتر جهانگیری را همراهی می کنند.
Share/Save/Bookmark