توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 49324
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کمیته تعیین وضعیت و انضباطی: اختلاف تراکتورسازی و گل‌محمدی ربطی به ما ندارد
کمیته انضباطی و تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اعلام کردند اختلاف باشگاه تراکتورسازی و یحیی گل‌محمدی ارتباطی به آنها ندارد.
کمیته تعیین وضعیت و انضباطی: اختلاف تراکتورسازی و گل‌محمدی ربطی به ما ندارد
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتورسازی روز گذشته (یکشنبه) پس از جلسه هیئت مدیره متنی را روی خروجی سایت رسمی خود قرار داد و اعلام کرد که در این جلسه مقرر شد «غیبت غیرموجه یحیی گل‌محمدی در 8 جلسه از تمرینات این تیم به فدراسیون فوتبال ارائه شود».

باشگاه تراکتورسازی مدعی است که این نامه را مستقیماً به رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌فرستند و دبیرکل نیز این نامه را به یکی از کمیته‌های مربوطه ارجاع می‌دهد.

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته انضباطی دو کمیته‌ای هستند که شاید به‌نوعی بتوانند اختلاف بین باشگاه تراکتورسازی و یحیی گل‌محمدی را حل کنند، اما هر دو کمیته می‌گویند باشگاه تراکتورسازی باید اختلاف را در خود این باشگاه حل کند، چون موضوع ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد.

حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که «آیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌تواند به‌خاطر غیبت یحیی گل‌محمدی در تمرینات حکمی علیه دو طرف صادر کند؟»، اظهار داشت: فکر می‌کنم این موضوع به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مربوط شود، اما اگر چنین نامه‌ای هم از طرف باشگاه تراکتورسازی به کمیته انضباطی برسد، ما آن را به خود باشگاه ارجاع می‌دهیم. باشگاه خودش کمیته انضباطی و آیین‌نامه انضباطی دارد که می‌تواند اختلاف را حل کند.

روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در صورتی که اختلاف در قرارداد بین دو طرف وجود داشته باشد یا آنها ادعای غرامت و مسائل مالی را کنند، کمیته تعیین وضعیت می‌تواند به قضیه ورود کند، اما اینکه مربی در تمرینات تیم شرکت نکرده کمیته انضباطی خود باشگاه صلاحیت رسیدگی به آن را دارد.
Share/Save/Bookmark