توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58559
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
اخطار "بطحائی" برای رفع موازی‌کاری‌ها در شرایط دشوار مالی
اخطار "بطحائی" برای رفع موازی‌کاری‌ها در شرایط دشوار مالی
وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به برخی موازی کاری‌ها گفت: در شرایط کنونی، تشکل‌های دانش‌آموزی به‌صورت همگرا و متمرکز فعالیت کنند.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد بطحایی در نشست هیئت‌امنای سازمان دانش‌آموزی که با حضور اعضا برگزار شد، پس از استماع گزارشی از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، اظهار کرد: انجام کارهای واحد و موازی یکی از مشکلاتی است که همواره وجود دارد، لذا در این شرایط دشوار مالی نباید موازی کاری داشته باشیم.

وی افزود: تجمیع فعالیت‌ها می‌تواند در ارتقا بهره‌وری مؤثر باشد، بنابراین تشکیل جلسات مشترک با اعضای تشکیلات مختلف و وحدت در انجام فعالیت‌ها ضروری است و می‌تواند بسیاری از طرح‌های آموزش‌وپرورش، ازجمله طرح‌های مهارت‌آموزی را به‌سرعت و دقت بیشتری پیش ببرد.

وزیر آموزش‌وپرورش بر استفاده بهینه از ظرفیت تشکل‌ها تأکید و تصریح کرد: گسترش و تقویت ظرفیت روانی و شخصیتی دانش آموزان، مهم‌ترین اولویت و مهارت موردنیاز در شرایط فعلی اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد همگرایی در بین تشکل‌های دانش‌آموزی و متمرکز کردن برنامه‌ها امری ضروری است که باید در سال ۹۸در دستور کار گیرد.

منشور حقوق شهروندی و توجه به محیط‌زیست از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در سال ۹۸

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از فعالیت بیش از ۵۷هزار نفر مربی سازمان دانش‌آموزی خبر داد و افزود: برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی، انجام مانورها، راه‌اندازی سامانه نظارت بر اردوها، تشکیل مجلس دانش‌آموزی و... ازجمله برنامه‌های این سازمان است.

علیرضا کاظمی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های آموزش‌وپرورش منشور حقوق شهروندی، توجه به محیط‌زیست، ارتقا مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزی و تقویت برنامه‌های دینی دانش آموزان ازجمله اولویت‌ها و برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در سال ۹۸خواهد بود.

در ادامه این جلسه، برخی اعضای هیئت‌امنای سازمان دانش‌آموزی ازجمله عمادی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش ‌و پرورش، تند گویان معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان، مددی مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی سند تحول و روشنی قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی مواردی را درباره مشکلات و ماهیت فعالیت‌های این سازمان بیان کردند.
Share/Save/Bookmark