توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50179
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲
سرپرست نفت مسجدسلیمان: با دسته گل کسی را تهدید نمی‌کنند!/ چرا مربیان پس از شکست مجموعه‌ای را زیر سؤال می‌برند؟
سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادعای سرمربی شهرداری تبریز مبنی بر تهدید بازیکنان این تیم در مسجدسلیمان را رد کرد.
سرپرست نفت مسجدسلیمان: با دسته گل کسی را تهدید نمی‌کنند!/ چرا مربیان پس از شکست مجموعه‌ای را زیر سؤال می‌برند؟
به گزارش خط نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، پس از شکست 2 بر یک روز گذشته (یکشنبه) شهرداری تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ دسته اول فوتبال، سیروس دین‌محمدی سرمربی تیم تبریزی گفت که هنگام ورود اعضای تیم شهرداری به ورزشگاه بهنام محمودى مسجدسلیمان، عده‌ای ناشناس بازیکنان این تیم را تهدید کردند و به آنها گفتند باید در این بازی ببازند! دین‌محمدی گفت که سالم زندگی کرده و اگر تیمی می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند، باید اصولی کار کند.

فرشاد فرجی، سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این باره اظهار داشت: هیچ‌کس در ورزشگاه شاهد تهدید یا توهین به تیم شهرداری نبود. دین‌محمدی یکی از پیشکسوتان فوتبال ماست، اما نمی‌دانم چرا مربیان پس از شکست تیم خود، مجموعه‌ای را زیر سؤال می‌برند.

وی ادامه داد: تعدادی از اعضای کانون هواداران باشگاه نفت به دلیل سابقه دین‌محمدی در استقلال و تیم ملی، تصمیم گرفتند که با دسته گل به استقبال او بروند و من به همراه رئیس ورزش و جوانان شرکت نفت برای خوش‌آمدگویی به سمت رختکن شهرداری رفتیم. دین‌محمدی هم از رختکن بیرون آمد و با او روبوسی کردیم. سؤال من اینجاست که آیا با دسته گل کسی را تهدید می‌کنند؟!



سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تماشاگران این تیم دین‌محمدی را تشویق کردند، تصریح کرد: متأسفانه هفته گذشته در بندرانزلی جو بدی بر ورزشگاه تختی حاکم بود، اما ما اعتراضی نکردیم. حتی نماینده فدراسیون فوتبال هم دید که اعضای کانون هواداران باشگاه نفت با گل به سمت دین‌محمدی رفتند و با او عکس گرفتند. مردم هم از دین‌محمدی به دلیل مصاحبه‌اش ناراحت شدند و گفتند ما در بازی او را تشویق کردیم، اما او چنین صحبت‌هایی را مطرح کرد.

فرجی همچنین خاطرنشان کرد: این برد و باخت‌ها همیشه در فوتبال وجود دارند، اما ارزش پیشکسوتان ما همیشه محفوظ است و نباید خود را با یک مصاحبه زیر سؤال ببرند.
Share/Save/Bookmark