توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 49199
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
احدی: از تمام پتانسیل بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی دعوت کردیم
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: سعی کردیم از تمام پتانسیل بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی دعوت کنیم تا در آینده گله‌ای باقی نماند.
احدی: از تمام پتانسیل بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی دعوت کردیم
به گزارش خط نیوز؛اکبر احدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی اظهار داشت: مرحله جدید تمرینات تیم ملی از شنبه آغاز شده اما قرار است دور جدید تمرینات تیم ملی پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با حضور تمام نفرات برتر مسابقات انتخابی از روز چهارشنبه برگزار تا خود را برای حضور در یکی از دو تورنمنت بلغارستان یا اندونزی آماده کنیم.

وی در خصوص حضور تیم ملی بوکس در تورنمنت بلغارستان عنوان کرد: در حال حاضر دعوتنامه حضور در تورنمنت اندونزی نیز برای فدراسیون بوکس ارسال شده و با توجه به اینکه تاریخ برگزاری دو تورنمنت بلغارستان یا اندونزی در نیمه دوم بهمن‌ماه به هم نزدیک است، با مشورت کادرفنی و اعضای فدراسیون در یکی از این دو تورنمنت که به صلاح تیم ملی باشد شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس تصریح کرد: نزدیک به 40 نفر از بوکسورها در رقابت‌های انتخابی حضور خواهند داشت. این نفرات شامل ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی، بازیکنانی که در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور داشتند اما به دلیل محدودیت امکان حضور آنها در اردو نبود و همچنین قهرمانان شناخته شده‌ای همچون سالار غلامی، مهدی طلوتی و دیگر نفرات است. سعی کردیم از تمام پتانسیل بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی دعوت کنیم تا در آینده گله‌ای باقی نماند. قرار است بعد از پایان رقابت‌های انتخابی 20 بازیکن که شامل دو تیم می‌شود را به اردو دعوت کنیم.

احدی در خصوص عدم دعوت امید احمدی‌صفا به رقابت‌های انتخابی تیم ملی گفت: امید احمدی‌صفا را دوست دارم و اینگونه نیست که او به اردو دعوت نشده باشد اما با توجه به اینکه او در رقابت‌های حرفه‌ای شرکت کرده از طرف آیبا با محرومیت روبه‌رو شده است. منع قانونی باعث شد مسئولان فدراسیون اعلام کنند در رقابت‌های انتخابی حضور نداشته باشد اما به محض پایان مشکل احمدی‌صفا به تیم ملی دعوت خواهد شد.

وی در خصوص حضور تیم ملی بوکس در رقابت‌های جاده ابریشم آذربایجان تصریح کرد: قصد داریم تا زمان رقابت‌های آسیایی در دو مرحله اوج آمادگی بازیکنان را محک بزنیم و به همین دلیل اواخر اسفندماه در رقابت‌های جاده ابریشم در باکو شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص حضور روزبهانی در تورنمنت‌های بلغارستان، اندونزی و باکو اظهار داشت: احسان روزبهانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت خواهد کرد و در صورتی که به برتری دست یابد به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

احدی در مورد اضافه شدن امین قاسمی‌پور به کادرفنی تیم ملی گفت: علاقمند بودم همچنان قاسمی‌پور به حضور در بوکس ادامه بدهد چرا که از لحاظ فنی او را قبول دارم. قاسمی‌پور بوکسور باتجربه‌ای است که تجربه حضور در رقابت‌های المپیک را در کارنامه خود دارد . برای قاسمی‌پور هزینه زیادی شده است اما احساس کردم در حال حاضر به دلیل ریاست هیئت بوکس استان گیلان خسته است و در شرایطی قرار ندارد که تمایلی برای حضور در داخل رینگ داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این شرایط تصمیم گرفتیم در مقطع فعلی قاسمی‌پور به کادرفنی تیم ملی اضافه شود و از لحاظ فنی به بازیکنان کمک کند. خداحافظی او در حال حاضر قطعی نیست و باید در آینده ببینیم چه تصمیمی خواهد گرفت.
Share/Save/Bookmark