توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30801
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران اعلام کرد
بررسی انتقال موبایل به صنف تبلت و لپ تاپ/ عدم کفایت ۲ اتحادیه مسئول در صنف موبایل
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: آشفته بازار موبایل، سرگردانی خریداران، کلاهبرداری در پاساژهای فروش و نقص گارانتی و خدمات پس از فروش، نشان از عدم کفایت ۲ اتحادیه مسئول برای پیگیری امور این صنف دارد.
بررسی انتقال موبایل به صنف تبلت و لپ تاپ/ عدم کفایت ۲ اتحادیه مسئول در صنف موبایل
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، سید مهدی میر مهدی، رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از نامه نگاری با ۱۱ نهاد برای انتقال صنف موبایل از ۲ اتحادیه صوتی و تصویری و اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی به اتحادیه فناوران رایانه خبر داد.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: در سال ۸۶ صنف موبایل به دو بخش فروش و تعمیرات منفک شد که بخش فروش به اتحادیه صوتی و تصویری و بخش تعمیرات به اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی انتقال یافت.

وی آشفته بازار فعلی موبایل و سرگردانی خریداران درباره کلاهبرداری در پاساژ‌های فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش را نشان از عدم کفایت ۲ اتحادیه متولی برای پیگیری امور این صنف دانست.

میرمهدی یادآور شد: تمام کالاهای IT از جمله لپ‌تاپ و تبلت در زیرمجموعه اتحادیه فناوران رایانه است و موبایل‌ها نیز دیگر از سیستم‌عامل‌ها استفاده می‌کنند و از این رو موبایل نیز در کنار تبلت می‌تواند به اتحادیه فناوران رایانه منتقل شود.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران همچنین از نخستین پاسخ گویی به نامه‌های ارسالی وی خبر داد و تاکید کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس که بیشترین پیگیری کارهای صنفی در آن انجام می شود روز چهارشنبه در نامه‌ای به وزیر صنعت خواستار تعیین تکلیف این موضوع شده است.







Share/Save/Bookmark