توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30702
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۸
بروجردی در مصاحبه با فرانس ۲۴:
توافق هسته‌ای حاصل نشود ایران تمام فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر می‌گیرد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای گفت در صورتی که تا سوم آذر توافق هسته‌ای حاصل نشود ایران تمام فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر خواهد گرفت.
توافق هسته‌ای حاصل نشود ایران تمام فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری خط نیوز علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون "امنیت ملی و سیاست خارجی" مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری "فرانس ۲۴" گفت که ائتلاف بین‌المللی علیه داعش غیر قابل اعتماد است.

وی گفت: بسیاری از کشورهایی که گروه داعش را بوجود آوردند هم اکنون بخشی از این ائتلاف شده و خواستار نابودی آن هستند. چگونه می‌توان تناقضی شبیه این را حل کرد. این طبیعی است که نتوانیم به این ائتلاف اعتماد کنیم. ما نمی‌خواهیم که وارد یک بازی سیاسی شویم.

علاء الدین بروجردی در ادامه هشدار داد در صورتی که تا ۲۴ نوامبر (۳ آذر) توافقی با گروه ۱+۵ حاصل نشود ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر خواهد گرفت.

" رئیس کمیسیون "امنیت ملی و سیاست خارجی" مجلس شورای اسلامی در ادامه این مصاحبه گفت: در صورتی که به هر دلیلی توافقی حاصل نشود، این مسیر برای مدت طولانی یک طرف باقی نخواهد ماند و حتی در صورتی نیاز روند قانونی را پیگیری خواهیم کرد تا همه چیز را به مرحله اول بازگردانیم.








Share/Save/Bookmark