توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 59422
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳
راهکار منتظری برای صعود استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا
راهکار منتظری برای صعود استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا
مدافع استقلال می‌گوید تیمش باید در دو دیدار آتی خود برنده باشد تا بتواند به دور بعد صعود کند.

به گزارش ایسنا، پژمان منتظری بعد از دیدار استقلال و الهلال که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان همراه شد گفت: پیش از این دیدار هم گفتم که الهلال بازیکنان بزرگی دارد و می‌تواند از تک موقعیت‌ها بهره ببرد. ما در نیمه دوم بدشانس بودیم و بازی را هم خوب شروع کردیم اما الهلال در برگشت روی یک شوت به برد رسید.

وی ادامه داد: باید ایرادهای خود را خیلی به سرعت برطرف کنیم. وقتی برای ریکاوری نداریم. باخت بد و بد موقعی بود. باید در دو بازی بعدی ۶ امتیاز بگیریم و صعود کنیم. در این دیدار اشکالاتی داشتیم که باعث شد بد ببازیم. بعد از ۱۰ نفره شدن الهلال و همچنین در نیمه اول روی ضد حملات دو، سه موقعیت خوب داشتیم که متأسفانه استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم موقعیت خوب داشتیم که با بدشانسی به تیرک خورد و موقعیت تک به تک را هم از دست دادیم. تا روز آخر شانس داریم. در بازی بعد مقابل الدحیل نیازمند سه امتیاز هستیم.

مدافع استقلال درباره تأثیر هواداران تیمش در دیدار آتی این تیم برابر الدحیل عنوان کرد: صددرصد هواداران نقش پررنگی در موفقیت ما دارند. باید در چند بازی بعد به ما کمک کنند. بودن آن‌ها قوت قلبی برای ما است. باید از آن استفاده کنیم.

او درباره محتاط بازی کردن تیمش در دیدار با الهلال تصریح کرد: تیم الهلال قدرتمند است و نباید آن‌ها را دست کم می‌گرفتیم. اگر آن‌ها را دست کم می‌گرفتیم، بدتر می‌شد. برنامه‌های خاصی داشتیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان در نیمه اول استفاده کنیم و این اتفاق افتاد.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark