توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65452
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰
روحانی: راه مقابله با کرونا رعایت انضباط دقیق اجتماعی است
رییس جمهوری گفت: تعطیلی اعلام هشدار به جامعه است برای این است که همه ما به انضباط دقیق اجتماعی برگردیم واین انضباط دقیق اجتماعی می‌تواند مقابله اصلی با کرونا باشد.
روحانی: راه مقابله با کرونا رعایت انضباط دقیق اجتماعی است
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت گفت: به سبب اوج گیری کرونا در کشوردر آستانه مرحله جدیدی از مسوولیت پذیری‌های اجتماعی قرار گرفتیم و به همین دلیل از روز شنبه محدودیت‌های شدیدی در کشور اعمال می‌شود و شهرهایی که شرایط قرمز دارند تقریبا به حالت تعطیل در می‌آیند و شهرهای نارنجی به حالت نیمه تعطیل خواهد بود در موارد ضروری افراد سر کار حاضر شده و فروشگاه ها و کسانی که خدمات و کالا به مردم ارائه می‌کنند در محل کار حضور خواهند داشت.

وی افزود: البته همه ما می‌دانیم که تعطیلات و محدودیت های شدید راه حل اصلی مشکل کرونا نیست. مشکل کرونا صرفا از تغییر سبک زندگی حل می‌شود یعنی مردم اگر سبک زندگی خود را همراه با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های فیزیکی و عدم رفت و آمدهای خانوادگی عدم حضور در مراسم عزا و شادی و مناسب مذهبی و دینی اگر این ها را تغییر ندهند با تعطیلی کرونا شرایط به همین صورت خواهد بود و تغییر چندانی نخواهد کرد

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: تعطیلی اعلام هشدار به جامعه است برای این است که ما همه به انضباط دقیق اجتماعی برگردیم این انضباط دقیق اجتماعی می تواند مقابله اصلی با کرونا باشد.
Share/Save/Bookmark