توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 33132
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۹
پدر و مادر مست راهی دادگاه شدند؛
زندگی تأسف بار دو کودک در میان مدفوع و ادرار! +تصاویر
عکس های تهوع آور از یک خانه زننده و کثیف در لیورپول انگلیس ، ۲ بچه کوچکی را نشان می دهد که پدر و مادر دائم الخمرشان آنان را مجبور کرده بودند تا در این شرایط زندگی کنند. مادر و پدر الکلی به جرم اهمال در حق کودکانشان محاکمه شدند.
زندگی تأسف بار دو کودک در میان مدفوع و ادرار! +تصاویر
به گزارش خط نیوز ، طبق گزارش پلیس لیورپول ، آنها خانه ای را کشف کردند که پدر و مادر الکلی و معتاد با ۲ بچه کوچک ۳ و ۶ ساله شان در میان آشغال ها ، ملحفه و تشک های چرک ، بشقاب های کثیف و سطل های ادرار در آشپزخانه ، زندگی می کردند.


پلیس ها می گویند در پله ها و اتاق خواب ها نیز مملوء از مدفوع انسان بوده است.



قاضی دادگاه پس از بررسی شرایط زندگی وحشتناک این خانه ، گفت : این شرایط زننده و کثیف تهوع آور به طور قطع مربوط به مدت های طولانی است و به چند روز ختم نمی شود و این والدین بی مسئولیت باید در دادگاه حضور پیدا کنند و پاسخگو باشند.



کارمندان خدمات اجتماعی پس از کشف این خانه وحشتناک توسط پلیس، مامور شدند تا کودکان ۳ و ۶ ساله این پدر و مادر معتاد به الکل را که آنها را مجبور به زندگی در این شرایط زننده کرده بودند ، از والدینشان جدا کنند.


قاضی " دنیس واتسون" در دادگاه لیورپول انگلیس، خطاب به خبرگزاری ها می گوید : اوضاع کثیف زندگی این خانه مختص به تنها چند روز نبوده است و بررسی ها نشان می دهد این شرایط زندگی همینطور روز به روز گسترش پیدا کرده و در عرض چند سال تبدیل به عادت شده است و شما تصور کنید زندگی در این خانه ترسناک و پر از کثافت با پدر و مادری همیشه مست و معتاد که کودکان کوچکشان را مورد ضرب و شتم قرار می دادند تا چه حد برای این بچه ها سخت و دشوار بوده است.



وی افزود: این یک بی مسئولیتی و اهمال بزرگ و طولانی مدت در حق این کودکان بوده است بنابراین حکم حبس زندان به مدت ۶ ماه برای این والدین در نظر گرفته شده است و همچنین ۱۸ ماه آزادی مشروط پس از این دوره، همچنین آنها تا مدتی معین حق دیدن فرزندانشان را نخواهند داشت.
Share/Save/Bookmark