توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 57136
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸
دکتر علی دارابی
گروه اقدام ايران و ما
گروه اقدام ايران و ما
به گزارش خط نیوز؛ "گروه اقدام ايران" که با هدف تغيير رفتار ايران در 28 مرداد امسال (همزمان با کودتاي 28 مرداد 1332 آمريکا - انگليس عليه دولت مردمي دکتر محمد مصدق و بازگرداندن مجدد شاه فراري به سلطنت) در وزارت امور خارجه آمريکا تاسيس شد . در طرحي 240 ميليون دلاري ، _اقدامات 10 گانه را عليه "مردم ايران " تصويب کرده است 1- تلاش براي برگزاري انتخابات آزاد بدون دخالت نهادهاي نظارتي با القاي رهايي از حکومت جمهوري اسلامي ايران
2- مديريت فضاي مجازي از طريق بسيج تيم سايبري از فارسي زبانان در شبکه توييتري زير نظر وزارت امور خارجه آمريکا
3- تلاش گسترده براي تطهير رژيم وابسته، خائن و مستبد رژيم پهلوي با برجسته سازي برخي خدمات و عملکرد رژيم سابق
4- بايکوت خبري و رسانه اي خدمات و کارنامه نظام در 40 سال اخير با هدف القاي ناکارآمد نشان دادن جمهوري اسلامي
5- برنامه ريزي گسترده براي دامن زدن به اختلافات قومي، نژادي، مذهبي در ايران با هدف بهره برداري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفند 1398
6- تمرکز يافتن بر جوانان و زنان ايراني براي ...
اگر چه در جنگ اراده ها اين بار نيز مردم ايران پيروز خواهند بود. اما جاي اين پرسش وجود دارد که دولت و مجلس ايران براي مقابله با اقدامات و توطئه هاي دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم ايران که آمريکا در راس آن است چه اقداماتي را انجام داده اند؟
_اهم پرسش هايي که در اين زمينه دولت و مجلس شوراي اسلامي بايد پاسخگو باشند عبارتست از:_
1- مرکزيت و قرارگاه مقابله با توطئه هاي آمريکا و متحدان آن در چه سازماني و با کدام مديريت تشکيل شده است؟
2- در لايحه بودجه سال 97 و نيز سال 98 چه ميزان اعتبار و بودجه براي مقابله با اقدامات ضد مردمي و ضد امنيت ملي ايران که آمريکا بدنبال آن است پيش بيني شده است؟
3- در جنگ نرم و رسانه اي که آمريکا عليه ملت ايران براه انداخته است دولت و مجلس چه ميزان بودجه و اعتبار براي رسانه هاي ايران بطور اعم و صدا و سيماي جمهوري اسلامي يا 150 شبکه راديويي و تلويزيوني که به بيش از 35 زبان فراملي برنامه توليد و پخش مي کند بطور اخص در نظر گرفته اند؟ آيا کاهش معنادار بودجه و اعتبار صدا و سيما در سال 98 در لايحه بودجه، کوتاهي و قصور نابخشودني در اين جنگ رسانه اي نيست؟
4- در حالي که آمريکا و متحدان مرتجع منطقه اي آن از "ناتوي عربي" و تشکيل اتحاديه ها و پيمانهاي نظامي عليه ايران سخن مي گويند و ... اين ها نمونه پرسش ها و سوالات فراواني است که مسئولان و مقامات ايراني در دولت و مجلس گويا اين اقدامات آمريکا را که در صدر آن "تشديد تحريم ها و محاصره اقتصادي "و" سخت کردن شرايط زندگي و معيشتي مردم ايران" را هدف خود قرار داده اند را آنگونه که "جدي و خطرناک" است "باور" ندارند؟!
افکار عمومي از دولت و مجلس انتظار عملي و جدي دارند. با سخنراني، شعار و توئيت کردن که سرلوحه مقامات ايراني شده است مشکلات کشور و مقابله همه جانبه با تهديدات دشمن حل نمي شود.
Share/Save/Bookmark