توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30676
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۸
توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی؛
اعطای جایزه شهید علیمحمدی به رساله‌های برتر فیزیک
پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران پنجمین جایزه شهید دکتر مسعود علی محمدی ویژه رساله‌های برتر دکتری فیزیک در ایران در سال ۱۳۹۴ اعطا می‌کند.
اعطای جایزه شهید علیمحمدی به رساله‌های برتر فیزیک
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال ۹۰ به رساله‌های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده است جایزه‌ای به نام جایزه علی‌محمدی اعطا می‌کند.

این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علی‌محمدی استاد فقید دانشگاه تهران و نخستین دانش آموخته دکتری فیزیک داخل کشور و نقش مؤثرش در زیرساخت علمی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و تلاش‌های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران، به نام او نامگذاری شده است

این جایزه در سال ۱۳۹۴ به رساله‌های دکتری که در طی سال‌های ۹۱ تا ۹۳ مرحلة دفاع را گذرانده باشند، اعطا خواهد شد.

برای ورود به مرحله داوری، لازم است کارهای پژوهشی انجام شده در دوره دکتری و رساله حاصل از آن، به تشخیص حداقل ۳ عضو هیئت علمی استادیار به بالا، که استاد راهنمای رساله دکتری نیز یکی از آنان است، به عنوان رساله ممتاز شناخته شده باشد.

نامزدی هر شرکت کننده توسط استاد راهنما با ذکر دلایل، مستندات، مقالات مستخرج از پایان نامه و اطلاعات مربوط به متقاضی و همچنین نام و نشانی حداقل دو عضو هیئت علمیِ دیگر که می‌توانند مؤید نامزدی رساله باشند تا تاریخ ۱۵ فروردین ۹۴ به دفتر معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی به نشانی: تهران، صندوق پستی ۵۷۴۶-۱۹۳۹۵ و شماره تلفن ۰۲۱.۲۲۲۸۸۶۸۰ ارسال کنند.

کمیته داوران پس از بررسی مدارک ارسالی و استفاده از نظرات مشاوران علمی، رساله‌های برتر را انتخاب خواهد کرد و جایزه در مراسم افتتاحیه بیست و دومین کنفرانس بهاره فیزیک پژوهشگاه اعطا می‌شود.






Share/Save/Bookmark