توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55074
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
تدابیر ویژه برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی در مرز مهران پیش‌بینی شده است
فرمانده مرزبانی استان ایلام از اتخاذ تدابیر ویژه برای تامین امنیت زائران اربعین در مرز مهران خبر داد.
تدابیر ویژه برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی در مرز مهران پیش‌بینی شده است
به گزارش خط نیوز؛ سرهنگ یحیی الهی در گفت و‌گو با خبرنگار در تسنیم در ایلام اظهار داشت: با اتخاذ تدابیر ویژه و ایجاد اتاق امنیت و عملیات اربعین حسینی امسال در مرزهای استان ایلام به طول 430 کیلومتر دغدغه امنیتی برای زائران اربعین در سطح حوزه سرزمینی نداریم.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: استقرار پهپادها در مرزهای ایلام و کنترل نوار مرزی هرگونه نا امنی را در مرزها خنثی و اجازه کوچکترین تحرک را به دشمنان نمی‌دهد.

الهی افزود: با استقرار پاسگاه‌های مرزی و گشت و کمین‌های انجام شده توسط عوامل مستقر در پاسگاه‌های مرزی، مرزهای استان ایلام و گذرگاه مرزی مهران امن‌ترین مرز برای تردد زائران اربعین است.

وی به تجهیزات کنترل مرز و سیستم مانیتوریک و تجهیزات، به‌کارگیری شده در کنترل و رصد مرزها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: استفاده از پهپاد و تجهیزات روز و مرکز عملیات مانیتورینگ همراه با بکارگیری عوامل متعهد، معتقد و آموزش دیده امکان آن را به مرزداران، مرز مهران داده است تا دغدغه‌ای در ارتباط با امنیت زوار اربعین نداشته باشند.

الهی خدمات ارائه شده به زائران اربعین را افتخار برای پرسنل مرزبانی دانست و خاطر نشان کرد: آخرین بدرقه کننده زوار برای خروج و اولین نفر برای استقبال از زائران اربعین حسینی مرزداران، مرزهای کشور هستند که این افتخار به معنویت و تعهد وتلاش مرزبان می‌افزاید و برای برقراری امنیت لحظه‌‌ای غفلت نمی‌کنند.

وی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد و گفت: با توجه به توافقات حاصله با مرزبانان عراق وانعقاد تواقفنامه‌های بین مرزی به عزیزانی که قصد حضور در راهپیمایی اربعین امسال را دارند توصیه می‌کنم از هم اکنون امکانات سفر را مهیا و در اخذ و همراه داشتن گذرنامه و ویزا را فراموش نکنند که امکان خروج بدون گذرنامه و ویزا ممکن نیست.
Share/Save/Bookmark