توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 54264
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
عزت‌اللهی: لباس‌های تیم ملی با تلاش کی‌روش تهیه شده است/ انتظار داشتیم حمایت‌ها بیشتر شود
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از نمایش خوبی که در جام جهانی ۲۰۱۸ داشتیم انتظار داشتیم حمایت‌ها بیشتر شود.
عزت‌اللهی: لباس‌های تیم ملی با تلاش کی‌روش تهیه شده است/ انتظار داشتیم حمایت‌ها بیشتر شود
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم, سعید عزت‌اللهی پیش از آغاز آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از سفر به تاشکند برای برگزاری بازی دوستانه با ازبکستان, درجمع خبرنگاران گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی از سر گرفته شده و زیر نظر کی‌روش کارهای تاکتیکی و تکنیکی را مرور می‌کنیم. فکر می‌کنم ازبکستان می‌تواند در اولین گام حریف خوبی برای ما باشد مخصوصا برای بازیکنانی که تازه به تیم ملی اضافه شده‌اند.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است تیم ملی ازبکستان مانند دیدار دوستانه آخر، با تیم دوم خود مقابل ایران قرار بگیرد؟ گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد، چون یکی از بازیکنان ازبکستان که در گذشته هم تیمی من بوده به اردوی این تیم دعوت شده است. این بازیکن جزو تیم اصلی ازبکستان است.

هافبک تیم ملی در مورد شانس تیم ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: قطعاً همه هدف ما این است که طلسم چندین ساله را بشکنیم و به مقام قهرمانی جام ملت‌ها برسیم، اما تیم ملی بعد از جام جهانی به لحاظ امکانات و سخت‌افزاری به حدی که انتظار داشتیم نرسیده است. بعد از نمایش خوبی که در جام جهانی داشتیم انتظار داشتیم حمایت‌ها بیشتر شود. ان‌شاالله حمایت‌ها از تیم ملی بیشتر شود تا ما با خیال راحت آماده مسابقات شویم تا شرمنده مردم نشویم. مطمئن باشید دو برابر بیشتر از جام جهانی تلاش خواهیم کرد تا به قهرمانی آسیا برسیم.

عزت‌اللهی با انتقاد از کمبود امکانات تیم ملی اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که خیلی مهم است پیراهن و البسه تیم ملی است. الان نمی‌دانیم تکلیف چیست. لباس‌هایی که الان تن بچه‌ها است،‌ با تلاش کی‌روش تهیه شده و برای جام جهانی است. برای تمرین هم ما فقط زمین چمن استادیوم آزادی را داریم. بقیه کمبودها هم به کادرفنی و فدراسیون مربوط می‌شود. برای من به عنوان یک بازیکن همین موضوع البسه و چمن مهم است.

وی درباره مدت قرارداد و وضعیتش با تیم ردینگ انگلیس یادآور شد: قرارداد من با این تیم نهایی شده و ان‌شاالله پس از اردوی تیم ملی به فرانسه خواهم رفت و بعد از آن از این کشور راهی انگلیس می‌شوم تا در تمرینات تیمم شرکت کنم. قرارداد من با ردینگ یک سال قرضی با بند خرید سه ساله است.
Share/Save/Bookmark