توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50204
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
درخشان
پرسپولیس را در این چند وقت آنقدر بد ندیده بودم/ باید همه حواسمان به الوصل باشد
سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس را در این چند وقت آنقدر بد ندیده بودم.
پرسپولیس را در این چند وقت آنقدر بد ندیده بودم/ باید همه حواسمان به الوصل باشد
به گزارش خط نیوز ؛ حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رابطه با دلایل شکست پرسپولیس برابر استقلال در دربی 86 اظهار داشت: متاسفانه من در این چند وقت پرسپولیس را آنقدر بد ندیده‌ بودم. چند دلیل در این باخت تاثر داشت. اول ترسی بود که می‌شد این موضوع را در چهره بازیکنان دید. دوم اینکه پرسپولیس در مجموع از نظر روی و روانی افت زیادی داشت و در عملکرد فنی بازیکنان تاثیر گذاشته بود.

وی افزود: پرسپولیس در این بازی رفته بود که تساوی بگیرد. از طرفی ترکیب برانکو هم در این بازی باعث شده بود بازیکنان هماهنگی همیشگی را نداشته باشند و این عدم هماهنگی در روند بازی تاثر زیادی داشت.

سرمربی پیشین پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس قهرمان شده و این موضوع جای تحسین دارد اما قهرمانی با برد دربی قشنگ‌تر و کامل‌تر می‌شد چرا که این بازی هم در ذهن همه هواداران می‌ماند.

درخشان در مورد دیدار امروز پسپولیس مقابل الوصل تصریح کرد: دیگر دربی و بقیه بازی‌ها تمام شده و باید تمرکز را روی موفقیت در آسیا بگذاریم تا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و یک برد شیرین برابر الوصل شکست دربی را فراموش کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا الوصل تیمی است که بتواند برای پرسپولیس مشکل ساز شود، گفت: به هر حال تیمی که در لیگ قهرمانان حضور دارد را نباید دست کمک گرفت و هر حریفی می‌تواند مشکل ساز باشد اما حتما برانکو تمهیدات لازم را برای این مسابقات دیده است.
Share/Save/Bookmark