توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52284
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸
بختیاری‌زاده: منتظری مناسب‌ترین گزینه برای جانشینی چشمی است/ نباید توقع بیش از حد از تیم ملی داشته باشیم
مربی تیم فوتبال المپیک ایران پژمان منتظری را بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای جانشینی روزبه چشمی مصدوم در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان می‌داند.
بختیاری‌زاده: منتظری مناسب‌ترین گزینه برای جانشینی چشمی است/ نباید توقع بیش از حد از تیم ملی داشته باشیم
به گزارش خط نیوز؛ سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 برابر اسپانیا گفت: ما بازی بسیار سختی در پیش داریم و این در حالی است که اسپانیا در وضعیت سختی قرار دارد و محکوم به شکست دادن ایران است. دیدگاه ما برای این مسابقه باید منطقی باشد و دلیلی ندارد که چون مراکش را شکست دادیم در این بازی هم از اسپانیا امتیاز بگیریم. امیدوارم که تیم ملی نمایش موفقی در این مسابقه داشته باشد، اما اگر به اسپانیا باختیم نباید تیم ملی را رها کنیم. همه می‌دانند این تیم چه قدرتی دارد و نباید توقع بیش از حد از تیم ملی داشته باشیم.

مدافع پیشین تیم ملی با اشاره به مصدومیت روزبه چشمی و اینکه بهترین گزینه برای جانشینی او کدام مدافع حاضر در اردوی این تیم است، خاطر نشان کرد: در این مورد بهترین تصمیم‌گیرنده کی‌روش است، چون با این تیم زندگی می‌کند. با این حال نظر شخصی من این است که پژمان منتظری به دلیل تجربه بالایی که دارد مناسب‌ترین گزینه برای جانشینی چشمی است.

بختیاری‌زاده در خصوص حضورش در تیم فوتبال المپیک ایران تصریح کرد: حضور در تیم‌های ملی و کار کردن در هر رده‌ای برای من افتخار است. در کادر فنی تیم المپیک نیاز به مربیان ایرانی بود که من و رضا شاهرودی انتخاب شدیم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و امیدوارم که جامعه فوتبال هم نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشد.
Share/Save/Bookmark