توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30774
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۶
عاشورا، نباید تکرار شود؛
عاشورا، نباید تکرار شود؛
محمد
(هم سکوت خواص) هم (دنياپرستي خواص) و هم بي بصيرتي برخي خواص، در آن فضاي سخت و صعب امامت جامعه،»عمارهايش آمدند« و يکي از اين»عمارها« که نقش وسيعي به عهده داشت رسانه ملي و عماريون ديگری بودند که به افشا و به حقيقت شناسي پرداختند. اما در آن مقطع عاشورا به وقوع نپيوست، و فتنه ۸۸ نهروان انقلاب شد، اين بار کشته و کاشته فتنه ۷۸ نتوانست، نهروان انقلاب را رقم بزند که بعد از آن »حسين کشي« عاشورا و اهل بيت انقلاب را به ظهور و بروز برساند،
حسین ترکمن
*؛ یکی از شبکه های سیما، این روزها اقدام به بازپخش سریال الرزشمند (مختارنامه ) کرده است. وقتي این سريال ارزشمند را مي بينيم نقش تزوير، نقش زراندوزي و وابستگي به کانون هاي قدرت و ثروت را بيش از پيش احساس مي کنيم.  از کارهاي غرورآفرين رسانه ملي در اين سال هاي سخت حصر و فشار اقتصادي و سياسي، تبيين و تصوير زندگي امام علي(ع) و مختار در کنار کارهاي بسيار بزرگ ديگر است، نقش تبليغات گسترده هزاران شبکه عوامل سلطه در قبال يک ملت و ملک و نقش پذيري رسانه ملي و خنثي سازي آن داراي اهميتی ويژه و فراموش ناشدني است. تبيين نقش فتنه گران در سريال امام علي(ع) و تصوير تزوير زبيري ها در حاکميت مختار و سرنگوني آن و به تصوير کشيدن واقعه کربلا، شاهکار ابدي رسانه ملي خواهد ماند،که نقاط بارزي دارند.
یکی از نقاط بارز سريال امام علي(ع) در تنوير کيد دشمن و دشمنان دين جمله عمروعاص معلون است که اين ديالوگ را ماندني و داراي احساس حيات جاويد مي نمايد.
عمروعاص مي گويد:«ابا يزيد در اين جنگ نه روي توان خشونت نه روي خدعه من، فقط دعا کن، دعا کن که در سپاه علي مردان جاهل فراوان باشد»
اين نکته يادآور روزهاي فتنه در ايران مي تواند باشد روزهايي که سران فتنه به خيانت دست زدند و آن فراز بزرگ يعني ايستادگي ملت ايران را شاهد بوديم، يعني بر عکس صفين، يعني بوي نهروان را مي شنيدم، از فتنه صفيني 88 بوي نهروان به خوبي احساس مي شد، آن روزهايي که آقا و مولاي امت، خامنه اي به تفسير عبرت هاي عاشورا نشست و انگشت ابرام بر (سکوت خواص) ، (دنيا پرستي خواص) و ... در نهضت حسيني نهاد معلوم بود، عاشورايي در تفاسير اين رهبر بيدار دل مي تواند وجود داشته باشد.
و آن عاشورا زمان تقسيم غنائم انقلاب اسلامي بود، آن روزهايي که روز زبيري هاست. زبيري هايي که به دليل بي بصيرتي در صف مقابل سپاه (علي) قرار مي گيرند اما در کنار تزويرهاي عمر و عاصي، سرباز بي بديل بي بصيرتي هستند.
اينان »ناوچه« هاي زبيرند، فتنه سال هاي ۷۸ تا ۸۸ اين چهره ها را پنهان
اين مهم وجود دارد که رهبر معظم انقلاب فتنه را خط قرمزي مي داند، چون مي داند ايادي فتنه و سربازان نفوذي اش هنوز بر طبل نهروان مي کوبند در برخي مکان ها هم وجودشان به عينه احساس مي شود، جاهليت سربازان فتنه در خواص در برخي از قوا در بين برخي که خود را بزرگ احساس مي کنند به وضوح هنوز نگه داشته و گاه هم براي پالس سازي دشمن خودنمايي مي نمايانند، به همين دليل است دود از کنده فتنه صفينياني هنوز بلند است که به خوبي مشاهده مي شود.
داشت اما بعد از فتنه و در وقوع فتنه، بسياري از چهره ها در تفسير روشن بينانه »امامت جامعه« به تحقق پيوست،
(هم سکوت خواص) هم (دنياپرستي خواص) و هم بي بصيرتي برخي خواص، در آن فضاي سخت و صعب امامت جامعه،»عمارهايش آمدند« و يکي از اين»عمارها« که نقش وسيعي به عهده داشت رسانه ملي و عماريون ديگری بودند که  به افشا و به حقيقت شناسي پرداختند. اما در آن مقطع عاشورا به وقوع نپيوست، و فتنه ۸۸ نهروان انقلاب شد، اين بار کشته و کاشته فتنه ۷۸ نتوانست، نهروان انقلاب را رقم بزند که بعد از آن »حسين کشي« عاشورا و اهل بيت انقلاب را به ظهور و بروز برساند، حجم فتنه ۷۸ و بذر جهالت، دروغ، بهتان، تهمت و تبليغ توسط بوق هاي معاويه اي از هر سو و رشد و به ظهور رسيدن هزاران سايت، رسانه هاي متنوع ديگردر سال ۸۸  براي فتنه عظيم آن سال بود، دشمن و ايادي آن به دنبال سربازاني بودند که در سپاه (علي) زمان سال ها را به جهالت سپري کرده و اين سربازان و گاه خواص بزرگ جاهليت، بازيچه دستان عمر و عاصي رسانه هاي، بيگانه شدند، اين مهم وجود دارد که رهبر معظم انقلاب فتنه را خط قرمزي مي داند، چون مي داند ايادي فتنه و سربازان نفوذي اش هنوز بر طبل نهروان مي کوبند در برخي مکان ها هم وجودشان به عينه احساس مي شود، جاهليت سربازان فتنه در خواص در برخي از قوا در بين برخي که خود را بزرگ احساس مي کنند به وضوح هنوز نگه داشته و گاه هم براي پالس سازي دشمن خودنمايي مي نمايانند، به همين دليل است دود از کنده فتنه صفينياني هنوز بلند است که به خوبي مشاهده مي شود.
فتنه در صورت پيروزي هم در آن روزها حتماً به خلافتي چون عباسيان مي انديشيد اسلامي به سبک آمريکايي و انگليسي ها، که کليساها را هم به هم جنس بازي کشانده اند و اربابان قوم يهود و صهيونيست ها صحنه گردان پنهان آنند، و يا در روي ديگر سکه داعش و طالبان علمدار اسلام مي شوند، که اين مبارزه ستيز با اصل ولايت الهي هم چنان وجود دارد.
تزوير زيبري و
فتنه در صورت پيروزي هم در آن روزها حتماً به خلافتي چون عباسيان مي انديشيد اسلامي به سبک آمريکايي و انگليسي ها، که کليساها را هم به هم جنس بازي کشانده اند و اربابان قوم يهود و صهيونيست ها صحنه گردان پنهان آنند، و يا در روي ديگر سکه داعش و طالبان علمدار اسلام مي شوند، که اين مبارزه ستيز با اصل ولايت الهي هم چنان وجود دارد.
عمروعاصي، شبکه هاي گسترده وعملاً بي فايده سلطه، همه روزه به دنبال يارگيري سربازان و حاميان جاهل که در صف ياران (علي) انقلاب هستند بوده اين نقش زبيري افراد و دهان گشودن آنان است که از آن بوي سياست هاي عمروعاصي، زبيري و يا حاکميت آل سفيان، و معاويه و يا حاکمان عباسي را به خوبي درک و بوی آنها را مي توان استشمام کرد.
مهم مقام اين شخصيت ها نيست، مهم نيست موقعيت سياسي آن فرد، مهم همسويي با ايادي فتنه نهروان انقلاب اسلامي است، حالا اين فرد هر جايگاه اجتماعي داشته باشد حتي کساني باشند که در صفين انقلاب در سپاه (امام انقلاب) جاي داشته اند اما مرور زمان »دنيا پرستي« و »توجه به قدرت و ثروت« آنان را از آسمان کبريايي شهدا، ايثارگران و در خط ولايت ماندن به تغافل ربوده است و در صف »مختارکشي« و به ذبح »حسينيان« رسانده، و تاريخ نشان داد مختار کشي آنان آغاز انحرافي بزرگ ديگري است که به حاکميت عباسيان مي انجامد که جنايت عباسيان در خيلي از مواقف همسويي با سياست هاي (آل سفيان) دارد.
امروز »بايد ابن مرجانه ها« را دريافت، مراقب بايد بود، امروز مبارزه سخت مبارزه با احمق هايي است که آلت دست زيرکانه ی زيرکان نهرواني قرار مي گيرند حتي و حتي اگر اين عوامل خودشان و اجدادشان در صف مبارزه و در رکاب معمار انقلاب بوده اند، در مسير بودن با انقلاب زماني تکامل مي يابد که به مقصود و مقصد اعلي برسد. نه بر ترکستان!
امروزه باز با کمال درد و رنج مشاهده مي شود افرادي
امروز »بايد ابن مرجانه ها« را دريافت، مراقب بايد بود، امروز مبارزه سخت مبارزه با احمق هايي است که آلت دست زيرکانه ی زيرکان نهرواني قرار مي گيرند حتي و حتي اگر اين عوامل خودشان و اجدادشان در صف مبارزه و در رکاب معمار انقلاب بوده اند، در مسير بودن با انقلاب زماني تکامل مي يابد که به مقصود و مقصد اعلي برسد. نه بر ترکستان!
به جاهليت يا اعلميت به فتنه ذاتاً وفادارند. مواضع اخير رئيس قوه قضاييه در اين حوزه ستودني است، فتنه اگر نفوذش بسط يابد، قرابت با فتنه و فتنه گران تحت هر نام و عنوان ظهور عيني و فيزيکي به خود بگيرد. و سيطره نفوذ ، و نفوذ اين عوامل به چرخه ارتباطي تبديل شود و از اين ارتباط بدفرجام گپ و گفت حاصل آيد، فتنه چرکين و عفن ريشه مي دواند، و يقيناً عاشورا تکرار مي شود. از اين جهت است که فتنه خط قرمز دولت و نظام است و امروز تکليف بر دولت ضمن تبعيت محض از ولايت و رهبري و خواست مردم دوري گزيني از سربازان جاهل و به کارگيري آنان در صف مبارزه است، آموزه هاي صفين و نهروان و عاشورا چنين حکم مي کند، حسينيان انقلابي برآنند که نه حسيني در ميدان جهالت آل معاويه به شهادت برسد نه مختاري به قتلگاه آيد و نه حاکميتي عباسيون شود، که امروز مصداق روشنش اسلام آمريکايي است يعني عاشورا تکرار نشود.


* مدیر مسئول سایت خط نیوز
فتنه اگر نفوذش بسط يابد، قرابت با فتنه و فتنه گران تحت هر نام و عنوان ظهور عيني و فيزيکي به خود بگيرد. و سيطره نفوذ ، و نفوذ اين عوامل به چرخه ارتباطي تبديل شود و از اين ارتباط بدفرجام گپ و گفت حاصل آيد، فتنه چرکين و عفن ريشه مي دواند، و يقيناً عاشورا تکرار مي شود. از اين جهت است که فتنه خط قرمز دولت و نظام است و امروز تکليف بر دولت ضمن تبعيت محض از ولايت و رهبري و خواست مردم دوري گزيني از سربازان جاهل و به کارگيري آنان در صف مبارزه است، آموزه هاي صفين و نهروان و عاشورا چنين حکم مي کند، حسينيان انقلابي برآنند که نه حسيني در ميدان جهالت آل معاويه به شهادت برسد نه مختاري به قتلگاه آيد و نه حاکميتي عباسيون شود، که امروز مصداق روشنش اسلام آمريکايي است يعني عاشورا تکرار نشود.
Share/Save/Bookmark