توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50402
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
تلاش خونه‌به‌خونه برای ادامه قدرت‌نمایی با اسکوچیچ و بازگشت به رتبه دوم
هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با مصاف خونه‌به‌خونه مازندران با آلومینیوم اراک خاتمه می‌یابد.
تلاش خونه‌به‌خونه برای ادامه قدرت‌نمایی با اسکوچیچ و بازگشت به رتبه دوم
به گزارش خط نیوز به نقل از تسنیم «پویا»، هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل پیگیری می‌شود، جایی که تیم‌های خونه‌به‌خونه مازندران و آلومینیوم اراک به مصاف هم می‌روند.

خونه‌به‌خونه را می‌توان یکی از بهترین تیم‌های فعلی فوتبال کشور دانست. پنج پیروزی و دو تساوی، حاصل کار دراگان اسکوچیچ با تیم بابلی در لیگ یک بوده است. خونه‌به‌خونه با هدایت مرد کروات با غلبه بر استقلال خوزستان و خلق یک شگفتی بزرگ، برای اولین بار استان مازندران را در فینال جام حذفی صاحب تیم کرد.

در آن‌سوی میدان آلومینیوم در 9 دیدار نیم‌فصل دوم خود، به دو پیروزی دست یافته و خطر سقوط به لیگ دسته دوم، همچنان این تیم را تهدید می‌کند، در صورت شکست در بابل، آبی‌پوشان اراکی به رتبه پانزدهم جدول سقوط خواهند کرد و به منطقه خطر نزدیک‌تر می‌شوند.

می‌توان گفت که نتایج دیدارهای این هفته به‌سود تیم‌های مازندرانی و نیز فجرسپاسی رقم خورد. شکست نفت مسجدسلیمان، پیروزی پُرگل فجر و توقف بادران، باعث شد فاصله نساجی قائم‌شهر با رده دوم جدول هم به دو امتیاز برسد و فجر هم به‌لطف تفاضل گل بهتر نسبت به خونه‌به‌خونه به رتبه دوم رسید.



اگر خونه‌به‌خونه بتواند سه امتیاز مصاف با آلومینیوم را در خانه نگه دارد، با 52 امتیاز و سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های پایین‌تر، به رده دوم جدول بازمی‌گردد و فاصله‌اش با نفت صدرنشین را به یک امتیاز کاهش می‌دهد. شاگردان اسکوچیچ می‌خواهند با غلبه بر آلومینیوم، به روند نتایج چشمگیر خود در رقابت‌های مختلف ادامه دهند. باید دید آنها در بازی امروز به این هدف می‌رسند یا خیر.

نتایج سایر دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول به‌شرح زیر است:

شهرداری تبریز 3 - صبای قم یک
راه‌آهن یک - فجرسپاسی 7
برق جدید شیراز صفر - نساجی مازندران یک
گل‌گهر سیرجان 2 - نفت مسجدسلیمان یک
مس کرمان 2 - مس رفسنجان یک
شهرداری ماهشهر یک - بادران یک
ملوان بندرانزلى صفر - ایران‌جوان بوشهر صفر
اکسین البرز صفر - ماشین‌سازی تبریز صفر.
Share/Save/Bookmark