توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55902
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
ضرب گرفتن توپچی‌ها!
به گزارش خط نیوز، روز گذشته روزنامه زنجیره‌ای شرق در گزارشی با عنوان «آخوندی و حناچی زیر ضرب رسانه‌های اصولگرا» به مظلوم‌نمایی پرداخته و چنین وانمود کرده که انگار آخوندی و حناچی به ناحق مورد انتقاد رسانه‌های اصولگرا واقع شده‌اند!

آوردن اسم حناچی در کنار آخوندی در حالی است که انتقاد رسانه‌های اصولگرا به آخوندی بوده و تنها در یک مورد که شرق نیز همان را بیان کرده پرویز سروری عضو شورای پیشین حناچی را فردی ستادی نامیده که نمی‌تواند شهر تهران را که نیاز به فردی ستادی- اجرایی دارد اداره کند.

در بخشی از این مطلب آمده: «در بین روزنامه‌های اصولگرا نیز عکس و تیترهای صفحه اول شماره روز گذشته دو روزنامه وطن امروز و جوان تقریبا یکی است. هر دو روی عکس بزرگی از عباس آخوندی چنین تیتری منتشر کرده‌اند: «تهران شهر بی دفاع» و این گونه به احتمال شهردار شدن او واکنش نشان داده‌اند.»

این سیاق روزنامه زنجیره‌ای شرق در حالی است که اولا رسانه‌های منتقد طرف نقدشان عباس آخوندی بوده و چنانکه گفته تنها در یک مورد عضو پیشین شورای شهر که شناخت خوبی از افراد در حوزه مدیریت شهری دارد آقای حناچی را فاقد توانایی اجرایی برای شهری مانند تهران نامیده است.
دوم آنکه انتقاد مطرح شده در مورد عباس آخوندی بر مبنای همان چیزهایی است که روزگاری حتی مورد انتقاد همین زنجیره‌ای‌ها نیز قرار گرفته بود. برای نمونه روزنامه اعتماد در گزارشی مفصل به طرح مسکن مهر آخوندی پرداخته و نوشته بود که نتیجه آن همه هیاهویی که پیرامون این طرح به گوش می‌رسید پس از چندسال تنها چند زونکن و مشتی ورق کاغذ است و حتی یک خانه بر مبنای طرح آخوندی ساخته نشده است. همچنین لازم به ذکر است که در ایامی که استیضاح‌های متعدد آخوندی در پست وزیر مطرح بود برخی از این روزنامه‌ها به لابی‌گری‌های گسترده او برای فرار از استیضاح پرداخته بودند.


منبع: کیهان
Share/Save/Bookmark