توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52842
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
طعنه مودریچ به انگلیسی‌ها پس از صعود به فینال: خیلی ما را دستکم گرفته بودید و بهتر است متواضع‌تر باشید!
کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی پس از صعود این تیم به فینال جام جهانی ۲۰۱۸، پیام طعنه‌آمیز واضحی برای انگلیسی‌ها فرستاد.
طعنه مودریچ به انگلیسی‌ها پس از صعود به فینال: خیلی ما را دستکم گرفته بودید و بهتر است متواضع‌تر باشید!
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی کرواسی پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) این تیم مقابل انگلیسی‌ها در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 به سه‌شیر طعنه زد.

ستاره خط میانی رئال مادرید به شبکه ITV‌ گفت: انگلیسی‌ها ما را دستکم گرفتند و همین اشتباه‌شان بود. من فکر می‌کنم که آنها تصور می‌کردند از پس ما برمی‌آیند. چیزهایی که نشریات این کشور نوشته بودند را خوانده بودیم. حالا آنها ببینید که اینجا کدام تیم خسته است. آنها بهتر است که کمی متواضع‌تر باشند و به رقبای‌شان احترام بیشتری بگذارند.

مودریچ ادامه داد: قدرت‌مان را نشان دادیم. بازی از نظر فیزیکی و روانی تحت سلطه ما بود و می‌توانستیم قبل از رفتن بازی به وقت‌های اضافه تکلیفش را یکسره کنیم اما نشد این کار را انجام دهیم. کاری که انجام داده‌ایم باورنکردنی است. بعد از این همه سال جنگیدن، بالاخره یک رؤیا برای ما محقق شد. ما بسیار افتخار می‌کنیم. این بهترین نتیجه و عملکرد کرواسی در تاریخ جام جهانی بود.

کاپیتان کروات‌ها درباره شانس خود برای بردن توپ طلا تأکید کرد: برای من بردن توپ طلا واقعاً مهم نیست. من فقط به فینال فکر می‌کنم و به شانس‌مان برای بالا بردن جام قهرمانی در کنار تمام هم‌تیمی‌هایم فکر می‌کنم. این چیزی است که من می‌خواهم.

جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید سوژه دیگری بود که مودریچ درباره آن صحبت کرد. او عنوان کرد:من دوست داشتم که کریستیانو بماند چون او بازیکن بی‌نظیری است. حیف شد که رفت. از او بابت همه کارهایی که برای رئال مادرید انجام داد تشکر می‌کنم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
Share/Save/Bookmark