توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 62832
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱
حجت‌الاسلام طائب: در برجام سر‌مان کلاه ‌رفت / باید از کشور یک صدا شنیده شود
فرمانده قرارگاه راهبردی عمار گفت: اگر مسئولان ما روحیه بسیجی پیدا کنند در قضایایی مانند برجام سر ما کلاه نمی‌رود که آمریکا به این راحتی زیر آن بزند و اگر بخواهیم در برابر دشمن حرف آخر را بزنیم باید از کشور یک صدا شنیده شود.
حجت‌الاسلام طائب: در برجام سر‌مان کلاه ‌رفت / باید از کشور یک صدا شنیده شود
به گزارش تسنیم - حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب شامگاه جمعه در یادواره شهدای شهرک فجر(سبکبالان عاشق) که در مسجد امام جعفر صادق (ع) در ساوه برگزار شد، با اشاره به جایگاه بسیج اظهار داشت: نیروهای بسیجی دارای دو ویژگی ایمان و بصیرت هستند که حتی نیروهای انبیاء و اولیاء، این خصلت‌ها را نداشته‌اند علت اینکه امام حسین(ع) مکه را ترک کردند این بود که این شهر بسیجی نداشت.

وی افزود: حضرت امام‌(ره) نیروهای بسیجی خود را شناخت و با آنها در مقابل دشمن و آمریکا ایستاد زیرا نیروی بسیجی به کاری که انجام می‌دهد ایمان دارد.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: اگر مسئولان ما روحیه بسیجی پیدا کنند در قضایایی مانند برجام سر ما کلاه نمی‌رود که آمریکا به این راحتی زیر آن بزند و اگر بخواهیم در برابر دشمن حرف آخر را بزنیم باید از کشور یک صدا شنیده شود.

طائب بیان کرد: در فتنه امسال هزینه زیادی توسط دشمن صرف شده بود، اما متاسفانه برخی مسئولان ما نتوانستند عقبه این فتنه را تشخیص دهند و آن را در حد فتنه 88 می‌دانستند.

وی ادامه داد: خودستایی برخی مسئولان ما سبب شد تا خود آنها رمز فتنه را دراختیار دشمن قرار دهند و از سویی مگر مسئولان ما نمی‌دانستند که بنزین تولیدی در ایران چند برابر از کشورهای همسایه ارزان‌تر است و باعث قاچاق می‌شود.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار خاطرنشان کرد: هیچ کسی نتوانست فتنه را تشخیص دهد ولی فرمایشات مقام معظم رهبری سبب شد همه چیز سر جای خود قرار گیرد و اشرار را به مردم معرفی کند.

طائب افزود: در کشور مشکل اقتصادی نداریم، مشکل ما ضعف مدیریتی است، امسال از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام‌گذاری شد، کدام دستگاه برای روی زمین نماندن این شعار و تحقق آن تلاش کرد.

وی بیان کرد: با حرکت بسیجی و روحیه بسیجی اقتصاد کشور در کمتر از 6 ماه تا یک سال آینده به جایی می‌رسد که نفت از بودجه حذف شود و این اقدام سبب حذف رانت‌خواری می‌شود، نباید از ظرفیت‌های داخلی غافل بود.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما کمترین تجهیزات نظامی را داشتیم شاید کمتر از 10 درصد ولی با توکل و روحیه بسیجی توانستیم دربیشتر عرصه‌ها ابرقدرت باشیم بنابراین برای انقلاب اسلامی بن‌بستی وجود ندارد انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده و هیچ قدرتی نخواهد توانست جلو آن را بگیرد و نیروهای انقلابی با داشتن ویژگی ایمان در بزنگاه‌ها فرار نخواهند کرد و همواره پشتیبان رهبر خود هستند.
Share/Save/Bookmark