توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 39559
پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
رئیس دانشگاه علم و فرهنگ:
امسال برای تکمیل ظرفیت دکترا اعلام نیاز نکردیم/ تعطیلی برخی شعبه‌های دانشگاه
رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: امسال برای تکمیل ظرفیت دکترا اعلام نیاز نکردیم.
امسال برای تکمیل ظرفیت دکترا اعلام نیاز نکردیم/ تعطیلی برخی شعبه‌های دانشگاه
به گزارش خط نیوز؛ محمدحسین ایمانی خوشخو ،رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در گفتوگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعلام نیاز این دانشگاه برای تکمیل ظرفیت دکترا گفت: ما خوشبختانه جزو آن دسته از دانشگاههایی هستیم که در مرحله اولیه ظرفیت پذیرش تکمیل میشود و هیچ گاه نشده که ظرفیت اضافه بخواهیم.

وی افزود: دانشگاه علم و فرهنگ روی کیفیت کار میکند و امسال علی رغم این که ما محوریت کار خود را روی کیفیت قرار دادهایم باز هم 15 درصد افزایش ظرفیت از طریق کنکورهای سراسری داشتهایم.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در ادامه بیان داشت: داوطلبان زیادی علاقهمند هستند که در این دانشگاه تحصیل کنند و ما به همین دلیل به جای این که تعداد پذیرش دانشجو را افزایش دهیم روی کیفیت کار کردهایم و حتی بعضی از شعبات دانشگاه را تقلیل کرده ایم.

وی گفت: ما منحصرا روی کیفیت بخشی به تحصیل کار می کنیم و به همین دلیل نه درخواست تکمیل ظرفیت داشته ایم و نه به دنبال افزایش ظرفیت هستیم.

ایمانی در پایان خاطر نشان کرد: درباره پذیرش استعداد درخشان نیز به شکل معمول کار انجام شد و حتی پس از بازبینی و اصلاح آیین نامهای پذیرش استعدادهای درخشان این دانشگاه ظرفیت استعدادهای درخشان را به طور کامل در هر رشته دو نفر را جذب کرد.
Share/Save/Bookmark