توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63309
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
بسیج امکانات کرمانشاه برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
بسیج امکانات کرمانشاه برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
در پی وقوع سیل در سیستان و بلوچستان، استاندار کرمانشاه در بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه های اجرایی استان تأکید کرد با تجمیع امکانات و ظرفیت‌های موجود برای کمک و امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده سریعاً اقدام شود.

در این بخشنامه خطاب به دستگاه های اجرایی استان آمده است: "در اجرای پیام مقام معظم رهبری و در پی مشکلات ناشی از بارندگی های شدید در سیستان بلوچستان و جنوب شرق کشور و ضرورت کمک برای کاهش خسارات و نیز تاکید رئیس جمهور لازم است در اسرع وقت اقداماتی به شرح زیر انجام پذیرد:

۱. کلیه دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی ضمن تماس فوری با مسئولان همطراز در استانهای سیل زده و اطلاع از نیازمندیها بلافاصله امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات متناسب را پس از کسب هماهنگی اعزام و توان خود را در کاهش آسیب و کمک به نیازمندان به کار گیرند.

2. جمعیت هلال احمر استان سریعا نسبت به جمع آوری و ارسال کمک های مردمی در استان اقدام نماید.

یقینا مردم شرافتمند، غیور و همیشه در صحنه استان این بار هم در این عزم ملی برای کمک به همنوعان خود حماسه ای خداپسندانه و انسان دوستانه رقم خواهند زد که نزد پروردگار بدون اجر نخواهد ماند."

به گزارش ایسنا، همچنین اولین محموله کمک‌های هلال احمر استان کرمانشاه در قالب ۷۰۰ بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گفته دکتر فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه این کمک‌ها در قالب ۷۰۰ بسته غذایی یک ماهه و ۷۲ ساعته است که به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بسته‌های ارسالی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، کنسروجات و خرمای خشک به میزان ۲۰ تن می باشد.

وی اظهار کرد: این محموله از انبارهای هلال احمر استان بارگیری و مستقیما به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

سیل اخیر خسارات زیادی را به مناطقی از استان سیستان و بلوچستان وارد کرده و مردم نوع دوست ایران اسلامی می توانند کمک های نقدی خود را برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان از طریق کد دستوری #۵۴*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark