توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30369
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
سردار نقدی: اعدام آیت‌الله نمر دنیا را برای آل‌سعود جهنم می‌کند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حکم اعدام آیت‌الله نمر از سوی اهل سنت برای یک عالم شیعه نیست، بلکه حکم یک رژیم کافر و منحوس است، گفت: آل‌سعود آیت‌الله نمر را اعدام کند، مسلمانان دنیا را برای آنها جهنم می‌کنند.
سردار نقدی: اعدام آیت‌الله نمر دنیا را برای آل‌سعود جهنم می‌کند
به گزارش خط نیوز ، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام در آستان امامزادگان سیدجعفر و حمیده خاتون و گلزار شهدای باغ فیض برگزار شد، با بیان اینکه در حقیقت همه شهدا گمنام هستند، اظهار داشت: چه کسی قدر و منزلت و جایگاه واقعی انسان‌هایی را می‌شناسد که در دوران سختی و محاصره با کمترین امکانات، "توانستن" را به بشریت آموختند.

وی با بیان اینکه چه کسی می‌تواند حال و هوای پدران و مادران شهدا را توصیف کند، گفت: هنرنمایی هنرمندان در این یادواره‌ها برای بیان وصف حالی از شهدا به نسل امروز است، حال آنکه آنها نیز از ناتوانی خود برای ادای حتی حق یک لحظه از ایثار شهدا می‌گویند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایستادگی شهدا را برای حفظ اسلام و راه ولایت بدون بهانه کمبودها یادآور شد و افزود: بیان احساس و عاطفه نسبت به شهیدان بزرگترین خیراتی است که برای ما می‌ماند، اما مهمتر از آن پیام و سخن امروز شهداست که باید به آن توجه شود.

سردار نقدی اولین پیام شهدا را مقاومت و ایستادگی دانست و تصریح کرد: ملت ایران در گذشته دانش، ثروت، سازماندهی، نفوذ بین‌المللی و... را مانند امروز نداشت، ولی با کمترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب ایستادگی کرد و پیروز شد.

وی با اشاره به سخن امام خامنه‌ای که "در دفاع مقدس نه تنها آمریکا و شوروی در مقابل ایران بودند بلکه ایران با دو پیمان بزرگ نظامی شرق و غرب یعنی ورشو و ناتو می‌جنگید"، تاکید کرد: نباید با یزید زمان بیعت شود و از برکات و قدرت‌هایی که به برکت ایثار شهدا در تمامی عرصه‌ها به ملت ایران رسید، کوتاه آمد و سازش کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه جنگ با استکبار حتی برای یک لحظه هم پایان نیافته و امروز هم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان که در عرصه نظامی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شکست خورده‌اند، امروز نه تنها از طریق ترور و عملیات خرابکارانه بلکه با تهاجم گسترده فرهنگی بصورت شبانه‌روزی علیه ملت ایران دشمنی می‌کنند.

سردار نقدی هدف دشمن در جنگ نرم امروز را تخریب پایه‌های مقاومت و پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ایران در مولفه‌های مادی همچون سلاح از دشمن بالاتر نیست، ولی با ایمان و وحدت توانست استکبار را به زانو درآورد.

وی نبرد خاموش دشمن را به وسیله شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های فاسد علیه ایمان و اعتقادات ملت ایران یادآور شد و افزود: دشمن پس از اینکه از راه مواد مخدر، مشروبات الکلی، خانه‌های فساد، روزنامه‌های فاسد و... علیه ملت ایران به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد، با ابزار رسانه‌های فاسد به تخریب اعتقادات ملت می‌پردازد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تفرقه‌افکنی میان مسلمانان را یکی دیگر از اهداف مهم رسانه‌های فاسد دشمن و شبکه‌های ماهواره‌ای خواند و تاکید کرد: ۹۳ شبکه ماهواره‌ای که ۲۶ شبکه آن فارسی زبان است، در زمینه ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی بین مسلمانان فعالیت می‌کنند؛ گروهی به نام شیعه و گروهی به نام اهل تسنن به فحاشی و توهین علیه مقدسات دیگری می‌پردازد و حال آنکه محل اسقرار و دفتر هیچ کدام در یک کشور شیعه یا سنی نیست، بلکه دفاتر آنها در لندن قرار دارد.

سردار نقدی با یادآوری تعبیر امام خامنه‌ای که "انگلیس خبیث از دیرباز برای تفرقه افکنی بین مسلمانان تلاش می‌کند"، افزود: رژیم منحوس آل‌سعود که به دست انگلیس تشکیل شده، از آغاز تا کنون چیزی جز خباثت و خیانت به امت اسلام نکرده است. اگر حمایت‌های بی‌دریغ آل‌سعود نبود، رژیم صهیونیستی چند دهه قبل از بین رفته بود.

وی به حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر از سوی رژیم منحوس آل‌سعود اشاره و تصریح کرد: این حکم از سوی اهل سنت برای یک عالم شیعه نیست، بلکه حکم یک رژیم کافر و منحوس است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آیه "وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا" خاطرنشان کرد: اگر چنین جنایتی را آل‌سعود مرتکب شود، این اقدام بدون پاسخ نمانده و طبق آیه قرآن کریم، مسلمانان همین دنیا را برای آنها جهنم می‌کنند و باید توجه کرد این مسئله بین شیعه و سنی نیست، بلکه مسئله اسلام و کفر است.

سردار نقدی، بمب‌گذاری‌ها علیه زائران اهل‌بیت(ع) به نام اهل تسنن را توطئه صهیونیستی خواند و اظهار داشت: هیچ مرجع شیعی و هیچ مفتی سنی تاکنون حکم کافر بودن دیگری را نداده است و این بمبگذاری‌ها توسط صهیونیست‌ها طراحی و هدایت می‌شود.

وی طرد شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای و نفی تفرقه‌‌افکنی استکبار را تنها راه حفظ ایمان و وحدت دانست و گفت: تنها روزی از شر این دشمنان خلاص می‌شویم که پایگاه‌های آمریکا در منطقه برچیده شود و مهمترین آن یعنی رژیم صهیونیستی از بین برود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود ولایت فقیه را نماد وحدت و ایمان دانست که پیروی محض از آن عامل اصلی موفقیت و پیروزی است.




Share/Save/Bookmark