توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53445
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳
وزیر کار:‌ افزایش تولیدات داخلی جایگزین مذاکرات با دشمنان می‌شود
وزیر کار:‌ افزایش تولیدات داخلی جایگزین مذاکرات با دشمنان می‌شود
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش تولیدات داخلی جایگزین مذاکرات با دشمنان می‌شود گفت: استکبار جهانی به دنبال بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به‌نظام است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، علی ربیعی در یادواره شهدای شرکت البرز شرقی شاهرود اظهار داشت: مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و رفع آن‌یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت است.

وی با اشاره به اینکه دولت تدابیر لازم را برای رفع این مشکلات دارد تصریح کرد: افزایش و رونق تولید داخلی راهبرد اساسی دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است و این راهبردی برای جایگزینی مذاکرات است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد رونق اقتصادی در ایران هستیم تصریح کرد: اتحاد و همدلی مردم با دولت نقش مؤثری در پیروزی ما در این جنگ تمام‌عیار اقتصادی ایفا می‌کند و خوشبختانه ملت ایران همواره پایبند این نظام بودند و این پایبندی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه جنگ روانی و اقتصادی از توطئه‌های مهم دشمن برای ضربه زدن به این نظام است تا بتواند با ایجاد نارضایتی در مردم انقلاب اسلامی را از بین ببرد و در این عرصه باید نسبت به جلب رضایت مردم اقدامی اساسی انجام شود.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه حمایت از قشر کارگر در اولویت نخست ما قرار دارد اذعان کرد: شهدای کارگر نقش مؤثری در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند و باید از این قشر زحمت‌کش حمایت کنیم.

انتهای پیام/ش

به اشتراک بگذارید:
Share/Save/Bookmark