توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 28065
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
دیکتاتورها در لباس دانشجو
دیکتاتورها در لباس دانشجو
دانشگاه مدرسه انسان سازی است.
این جمله ی تاریخی امام راحل نشان از افق دید آن پیر فرزانه داشت که می دانست دانشگاهها تا چه اندازه ای می توانند مهم باشند.

در سالهای نه چندان دور جریان تجدید نظرطلب به دنبال سوء استفاده از این مکان مقدس بود و در سال 78 اوج این اندیشه قابل مشاهده بود.

در آن سالها ما شاهد بودیم که گروهی از دل جریان دانشجویی سوار بر موج احساسات به حق و خدشه دار شده ی دانشجویان شدند و در راستای مطامع و منافع دشمنان ملت اقدامای را انجام دادند.

آن حلقه ی انباشته از خیانت امروز در حال دریافت جیره های خود از دستگاههای امنیتی دشمنان ملت ایران است و به مطمع مورد نظر رسیدند.

آن عده خائن به آرمانهای ملت امروز رفته اند و البته سیاهه خیانتشان در تاریخ خواهد ماند اما افرادی که در داخل کشور بودند و خوش خیالانه به دنبال این افراد حرکت می کردند و آنها را نماد جنبش دانشجویی و مطالبات دانشجویی می خواندند هیچ اسخی به این نوع خیانتها ندادند و خود را در هیاهوی روزگار گم کرده اند.

این داستان تکراری بار دیگر در حال تکرار است.

دانشگاه امیر کبیر که از دیرباز محلی برای جولان سیاسی خطوط فکری مغایر با انقلاب بوده و هست در چند ماه گذشته نشان داده است باز هم افرادی هستند که به دنبال همان نقش آفرینی های گذشته هستند.

حوادث روی داده در مراسم تودیع و  معارفه ی رئیس دانشگاه امیر کبیر نشان داد که باز هم جریان تجدید نظرطلب به دنبال تکرار حوادث تاسف بار و خائنانه ی 78 است و این بار هم همچون قبل به دنبال سوء استفاده از نام دانشجویان است.

هر چند دست این جریان سرتاپا خیانت برای مردم روشن شده است اما معلوم نیست باز هم همچون ایام ماضی چه هزینه هایی از مسامحه با این دیکتاتورهای ملبس به لباس شریف دانشجویی بر نظام اسلامی تحمیل شود.
Share/Save/Bookmark