توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 49945
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
هیچگونه افزایش قیمتی تا پایان فرودین ۹۷ در بازار اعمال نمی‌شود
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تا پایان فرودین ماه ۹۷ هیچگونه افزایش قیمتی به صورت رسمی و غیررسمی در استان کرمانشاه اعمال نمی‌شود.
هیچگونه افزایش قیمتی تا پایان فرودین ۹۷ در بازار اعمال نمی‌شود
به گزارش خط نیوز؛ عباس سجادی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تا پایان فرودین ماه سال 97 هیچگونه افزایش قیمت رسمی و غیررسمی در استان کرمانشاه وجود ندارد و در صورت مشاهده افزایش غیرمتعارف در سطح هر صنف و بخشی در حوزه بازار براساس قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: 40 گروه نظارتی از ششم اسفند ماه به صورت روزانه بر بازار نظارت تخصصی دارند و تمام اتحادیه‌ها در بخش کالایی و خدماتی موظف شده‌اند که خدمات را به موقع و باکیفیت ارائه کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه به طور معمول بیشترین تخلفات مربوط به نانوایان و میوه‌فروشان بوده است گفت: بیشترین تخلفات کشف شده در زمینه گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت مسائل بهداشتی گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه تلفن‌های 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و 135 تعزیرات آماده دریافت هرگونه گزارشات مردمی در زمینه تخلفات اصناف است بیان کرد: در این نظارت‌ها بر رعایت قیمت و کیفیت و خودداری از فروش کالاهای قاچاق سلامت محور تأکید می‌شود.
Share/Save/Bookmark