توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55975
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲
رییس صندوق رفاه دانشجویان خبر داد
جاده‌های تندرستی در خوابگاه‌های دخترانه گسترش می‌یابد
جاده‌های تندرستی در خوابگاه‌های دخترانه گسترش می‌یابد
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از عزم جدی این صندوق برای گسترش جاده‌های تندرستی در خوابگاه‌های دخترانه دانشجویان در سال جاری خبر داد.

مهندس ذوالفقار یزدانمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب با اشاره به برنامه جدی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای ایجاد جاده‌های تندرستی در مجتمع سراهای دانشجویی دخترانه تاکید کرد و اظهار کرد: به منظور افزایش سطح شادابی و نشاط در فضای عمومی سراهای دانشجویی دانشگاه ها علاوه بر ایجاد و تقویت اتاق‌های تندرستی و جاده‌های سلامتی در سال 97، طرح ایجاد 20 زمین ورزشی چمن مصنوعی با مشارکت سه جانبه صندوق رفاه دانشجویان،‌ دانشگاه و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: به عنوان مثال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان، بوعلی سینا همدان و الزهرا (س) جاده سلامتی راه‌اندازی شده است. بطوریکه در سال جاری ایجاد جاده های سلامت و تندرستی در مجتمع های خوابگاهی دانشجویان دختر با هدف نشاط در بین این دانشجویان را برنامه‌ریزی کردیم.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در تاکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح فوق به عنوان مکمل و متمم ایده اتاق تندرستی و جاده تندرستی زمینه ساز سلامتی و تقویت روحی نشاط دانشجویی در محیطی امن و سالم در دانشگاه‌ها شود، چرا که تامین فضای نشاط‌آور و شادابی دانشجویی از مهم‌ترین اهداف وزارت علوم است.
Share/Save/Bookmark