توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29325
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۴
تصاویر واضحی از گلکسی A5 سامسونگ فاش شد
تصاویر واضحی از گلکسی A5 سامسونگ فاش شد
خط نیوز ; پس از معرفی گلکسی آلفا که یکی از جذابترین و زیباترین گوشی‌های هوشمند ساخت سامسونگ بود، همه در انتظار محصول دیگری از سری A سامسونگ بودیم. حالا Sam mobile تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی A۵ منتشر کرده است. با زومیت همراه باشید.

به نظر می‌رسد سامسونگ در کنار سری محبوب S و سری قدرتمند نوت، برنامه‌ی ویژه‌ای هم برای سری A دارد. طبق اعلام Sam Mobile مدل SM-A۵۰۰ اولین مدل از سه مدلی خواهد بود که از سری A سامسونگ به بازار عرضه خواهند شد و سامسونگ در نظر دارد تا این مدل را با نام گلکسی A۵ روانه‌ی بازار کند. همچنین تصاویری که از این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه گلکسی آلفا است ولی شاید جنس مواد بدنه‌ی آن مانند گلکسی آلفا نباشد.



اگرچه پیش از این شایعات حکایت از یک بدنه‌ی تمام فلزی برای گلکسی A۵ داشتند ولی حالا به نظر می‌رسد که اینطور نیست.ظاهرا این گوشی هوشمند از پلاستیک و فلز ساخته نشده و جنس بدنه آن چیز دیگر است که سامسونگ از آن برای پایین نگه داشتن قیمت این گوشی میان‌رده استفاده کرده است و البته هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است.



طبق شایعات گلکسی A۵ از نمایشگر ۵ اینچی سوپر آمولد با کیفیت اچ‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و جدیدترین نسخه‌ی تاچ‌ویز که پیش از این در گلکسی نوت ۴ استفاده شده بود، بهره می‌برد.



پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۴۰۰، باتری ۲۳۳۰ میلی‌آمپر ساعتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی که قابلیت ارتقا توسط کارت حافظه را نیز دارد از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند هستند. همچنین سامسونگ یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را نیز در نمای جلویی این تلفن هوشمند قرار داده است.

/محسن کریمی
Share/Save/Bookmark