توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65406
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳
پیوست کرمانشاه به قطار مرگ و میر کرونایی/ ۴۵ نفر حال وخیمی دارند
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۱۵۱ بیمار کرونایی در بخش ویژه بستری هستند که ۴۵ نفر از آن‌ها به دستگاه ونتیلاتور وصل و حال وخیمی دارند.
پیوست کرمانشاه به قطار مرگ و میر کرونایی/ ۴۵ نفر حال وخیمی دارند
مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۸ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و ۱۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۷۸۷ نفر از این تعداد در بخش ایزوله، ۱۶۱ نفر در بخش عادی، ۱۵۱ نفر در بخش ویژه که ۴۵ نفر از آن‌ها به دستگاه ونتیلاتور وصل و حال وخیمی دارند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: بالاترین میزان بستری در شهرستان‌ها با ۵۷ بیمار مربوط به بیمارستان امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی است که رتبه دوم ازآن بیمارستان اسلام‌آباد غرب با ۴۶ نفر شده است.

وی در خصوص وضعیت بیمارستان‌های شهر کرمانشاه، گفت: ۱۹۵ بیمار در بیمارستان فارابی، ۱۸۵ نفر در بیمارستان امام رضا(ع) و ۷۶ نفر در بیمارستان گلستان بستری هستند.

محمدی تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این تعداد مرگ و میرهای طی شبانه‌روز گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۹۲۰ نفر رسیده است.
Share/Save/Bookmark