توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29316
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۶
سریال «هانیه» دو ماه و نیم دیگر کارش را تمام می‌کند
سریال «هانیه» دو ماه و نیم دیگر کارش را تمام می‌کند
تهیه‌کننده سریال «هانیه» از آخرین روند تولید این مجموعه در شهر یزد گفت و اعلام کرد: «هانیه» این روزها با حضور محمد کاسبی، الهام چرخنده و عباس غزالی همچنان در شهر یزد پیگیری می‌شود و تا دو ماه و نیم دیگر کل تصویربرداری به پایان می‌رسد.

به گزارش خط نیوز , علی مهام در گفت‌و‌گو با ایسنا، اعلام کرد: حدود یک ماه است که برای تصویربرداری سریال «هانیه» در شهر یزد مستقر هستیم و تاکنون در لوکیشن‌های مختلفی چون شهربانی، منزل و... تصویربرداری داشتیم. در حال حاضر هم در خانه عمه سادات مشغول ضبط هستیم و تمام بازیگران اصلی در این لوکیشن حضور دارند.

وی اضافه کرد: محمد کاسبی، الهام چرخنده، عباس غزالی، هستی مهدوی‌فر، زهرا سعیدی و سیما خضرآبادی از بازیگرانی هستند که اکنون مقابل دوربین «هانیه» ایفای نقش می‌کنند.

مهام همچنین گفت: تا ۱۵ روز آینده کارمان در خانه (عمه سادات) به پایان می‌رسد و سپس به لوکیشن‌های دیگر در شهر یزد می‌رویم.

تهیه‌کننده سریال «هانیه» در پایان با بیان اینکه این مجموعه برای پخش در ایام دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، داستان «هانیه» درباره مبارزات مردم یزد است و در لایه زیرین این کار به زندگی آیت‌الله شهید صدوقی هم پرداخته می‌شود. داستان اصلی «هانیه» به یک شخصیت مبارز بازاری مربوط می‌شود که محمد کاسبی ایفاگر این نقش است.

سریال «هانیه» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری برای پخش از شبکه دو سیما با موضوع انقلاب اسلامی درحال ساخت است.

«هانیه» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‎ای ساخته می‌شود.داستان این مجموعه در حوالی سال ۱۳۵۷ در یزد اتفاق می‎افتد و ماجرای اصلی درباره زندگی ستوانی به نام سعید است که به همراه خانواده‌اش به یزد منتقل می‎شود و در خانه سید جعفر از بازاریان انقلابی این شهر سکونت می‎کند و حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به دنبال دارد.

جعفر دهقان، محمد کاسبی، میرطاهر مظلومی، عباس غزالی، الهام چرخنده، رزیتا غفاری، سیما خضرآبادی و... به همراه ۲۰ بازیگر یزدی در این سریال ایفای نقش می‎‌کنند.
Share/Save/Bookmark