توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29776
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
سردار نقدی:
داعش به صهیونیست‌ها از آمریکا نزدیک‌تر است/ آینده درخشانی در انتظار ائتلاف مقاومت است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که داعش حتی از آمریکا به صهیونیست‌ها نزدیکتر است.
داعش به صهیونیست‌ها از آمریکا نزدیک‌تر است/ آینده درخشانی در انتظار ائتلاف مقاومت است
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خط نیوز ، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری العهد گفت که گروهک تروریستی داعش حتی از آمریکا نیز به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر است.

وی ادامه داد که ریشه‌های این رویکرد تکفیری به اسرائیل باز می‌گردد و نشانه آن هم این است که این گروهک هیچ اقدامی بر ضد صهیونیست‌ها انجام نداده است. آنها حتی علاوه بر اینها در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی بر ضد کودکان و انسان های بی گناه در غزه فتوای تحریم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را نیز صادر کردند. روابط اینها با اسرائیل آشکار است.

وی ادامه داد که پیروزی ملت فلسطین در غزه روحیه مقاومت و عناصر آن را بالا برده و این پیروزی بار دیگر ثابت کرد که پایداری و پیروزی در برابر نیروهای استبدادی با وجود کمبود امکانات، امکان پذیر است.

سردار نقدی تاکید کرد که نسل کنونی شاهد پیروزی‌های متعددی بعد از انقلاب اسلامی ایران تاکنون بوده که از دفاع مقدس ملت ایران آغاز شده و با آزادی افغانستان از دست اشغالگران شوروی سابق ادامه پیدا کرده و پیروزی‌های مقاومت اسلامی در لبنان و سه جنگ غزه نیز آن را تکمیل کرد. این‌ها ارزش جهاد برای آزادی را ثابت می‌کند و نشان می‌دهد که بر آمریکا نیز می‌توان پیروز شد.

وی در پایان تاکید کرد که در آینده پیروزی‌های بزرگی از جبهه مقاومت را خواهیم دید و ائتلاف مقاومت آینده درخشانی را پیش روی خود دارد.
Share/Save/Bookmark