توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70716
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵
داوطلب مجلس‌: ‌ حق کرمانشاه را از ‌سپهر سیاسی ‌کشور می‌گیریم/ مشکل توسعه داریم
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت: در طول سالیان طولانی هیچ گفتمان توسعه‌ای در استان شکل نگرفته است.
داوطلب مجلس‌: ‌ حق کرمانشاه را از ‌سپهر سیاسی ‌کشور می‌گیریم/ مشکل توسعه داریم
ابراهیم رحیمی‌زنگنه ، اظهار داشت: من کرمانشاه را مظلوم سرافراز تعبیر می‌‌کنم زیرا ظرفیت‌های برجسته و مردمانی نجیب و دلاور دارد و در طول تاریخ همواره این را ثابت کرده است.

وی عنوان کرد: یکی از دردها و افسوس‌های همیشگی من این بوده که نتوانسته‌ایم کرمانشاه را در جایگاه واقعی خود با تمام ظرفیت‌ها برجسته و معرفی کنیم و همچنین نتوانستیم شایستگان و نخبگان را پای کار بیاوریم و ظرفیت بخش‌های مختلف را معرفی کنیم.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به اینکه در طول سالیان طولانی هیچ گفتمان توسعه‌ای در استان شکل نگرفته است گفت: تعریف ما از توسعه یک تعریف ناقص پروژه محور و تخیلی است اما توسعه یک فرایند کلی‌نگرانه با ایجاد زیرساخت‌ها و معرفی ظرفیت‌ها و جذابیت‌های سرمایه‌گذاری برای برون رفت کرمانشاه از شرایط موجود است اما در این زمینه هیچ گفتمانی شکل نگرفته است.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه افزود: اگر توفیق پیدا کنم و ردای افتخار را به تن کنم به طور قطع با شایسته گزینی، تقدم علم و دانش برای برنامه توسعه، پرچمدار تغییر و تحول در کرمانشاه خواهم بود.

رحیمی‎‌زنگنه بیان کرد: باید حق کرمانشاه را در سپهر سیاسی کشور با برنامه هدفمند برای توسعه و پیگیری و دلسوزی بستانیم و این امکان پذیر است.

وی گفت: من برای هر حوزه‌ای برنامه دارم و در بخش‌های مختلف کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت و معدن و فرهنگ و هنر برنامه وجود دارد و دانشگاه، نخبگان و تمام دلسوزان را پای کار خواهم آورد.
Share/Save/Bookmark