توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 56983
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
بازی سخت تیم ملی مقابل عراق است/ می‌شود به قهرمانی ایران امیدوار بود
منصور رشیدی پیشکسوت تیم ملی ایران گفت: به قهرمانی ایران با بازی خوبی که مقابل یمن انجام داد می‌شود امیدوار بود، اما قطعی نمی‌توان نظر داد.
بازی سخت تیم ملی مقابل عراق است/ می‌شود به قهرمانی ایران امیدوار بود
منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبر گزاری میزان، درباره برد پرگل تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار جام ملت‌های آسیا مقابل یمن اظهارداشت: یمن تیم پرقدرت هماهنگ و تاکتیک پذیری نبود و اکثر بازیکنان این تیم در لیگ‌های عربی بازی می‌کنند و جزو تیم‌های درجه سه آسیا محسوب می‌شود. فکر نمی‌کردم تیم ایران از همان دقایق ابتدایی بتواند روان بازی کند، اما در آنها نیمه اول خیلی خوب کار کردند و نمره قبولی گرفتند.

وی در خصوص حضور سامان قدوس در نیمه دوم گفت: قدوس یک هافبک جنگنده و طراح تیم کی‌روش است. احتمال دارد مربی او را بیشتر برای دیدار با عراق آماده می‌کند و به همین دلیل از ابتدا به میدان نرفته است.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی بعدی ایران و مصاف با ویتنام تصریح کرد: تیم ویتنام تیمی نیست که ما را به دردسر بیاندازد. فکر می‌کنم ایران در این دیدار هم پیروزی خوبی کسب می‌کند. بازی سخت ما در دیدار سوم و مقابل عراق خواهد بود. عراقی که روی تیم ما شناخت کامل دارد و چند بازیکن آنها در تیم‌های باشگاهی ما بازی می‌کنند.

رشیدی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران با این نمایش امیدها را به قهرمانی بیشتر کرد، خاطرنشان کرد: از حالا نمی‌شود قهرمانی را پیش‌بینی کرد. تیم استرالیا که یکی از مدعیان جام می‌دانیم به اردن باخت یا کره به سختی فیلیپین را شکست داد. به قهرمانی ایران با بازی خوبی که مقابل یمن انجام داد می‌شود امیدوار بود، اما قطعی نمی‌توان نظر داد.
Share/Save/Bookmark