توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55713
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
درآمد میلیاردی پرسپولیس از بلیت‌فروشی فینال آسیا
درآمد میلیاردی پرسپولیس از بلیت‌فروشی فینال آسیا
پرسپولیس هفته آینده در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، میزبان کاشیما آنتلرز ژاپن است و می‌تواند جدا از درآمدهای دیگری که از صعود به این مرحله به دست آورده، نزدیک ۳ میلیارد تومان از بلیت‌فروشی این دیدار درآمدزایی کند.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس شنبه هفته آینده(۱۹ آبان) در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا پذیرای کاشیما آنتلرز ژاپن است. طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، قرار است بلیت‌فروشی این بازی از ظهر دوشنبه تنها به صورت الکترونیکی انجام شود. البته در بازی پرسپولیس و السد هم قرار بود این اتفاق رخ دهد اما باز هم هواداران بدون بلیت توانستند وارد ورزشگاه شوند که نتیجه آن پشت در ماندن چند هزار هواداری بود که از چند روز قبل بلیت بازی پرسپولیس و السد را خریداری کرده بودند.

با این حال باتوجه به بازسازی‌های اخیر ورزشگاه آزادی و نصب گیت‌های جدید کنترل بلیت در این ورزشگاه، جای امیدواری وجود دارد که تمام هواداران با بلیت‌های الکترونیکی که از قبل خریداری کردند به ورزشگاه بیایند تا پرسپولیس را مقابل کاشیما حمایت کنند و این تیم را برای تاریخ‌سازی و بازگشت بزرگ در فینال لیگ قهرمانان آسیا یاری کنند.

بلیت‌فروشی الکترونیکی فینال لیگ قهرمانان آسیا این امکان را فراهم می‌کند که درآمد حاصل از فروش بلیت در این بازی مشخص شود. پس از بازسازی‌های صورت گرفته در ورزشگاه آزادی، ظرفیت این ورزشگاه ۷۶ هزار و ۸۰۷ نفر شده که ظرفیت طبقه اول ۳۳ هزار و ۱۱۳ نفر و طبقه دوم ۴۳ هزار و ۶۹۴ نفر است.

همچنین ظرفیت و قیمت بلیت هر جایگاه ورزشگاه آزادی و در پایان درآمد نهایی پرسپولیس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است که نشان می‌دهد پرسپولیس از این بازی نزدیک ۳ میلیارد تومان درآمد خواهد داشتکه البته بخشی از درآمد پرسپولیس از محل بلیت فروشی به سایت فروشنده بلیت اینترنتی اختصاص می یابد:

-------- قیمت‌هر صندلی ظرفیت قیمت کل
جایگاه ۸۰ هزار تومان حدود ۸ هزار نفر حدود ۶۴۰ میلیون تومان
روبرو جایگاه ۵۰ هزار تومان حدود ۹ هزار نفر حدود ۴۵۰ میلیون تومان
پشت دروازه ۳۰ هزار تومان حدود ۱۶ هزار نفر حدود یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان
طبقه دوم ۳۰ هزار تومان ۴۳ هزار و ۶۹۴ نفر
کل -------- ۷۶ هزار و ۸۰۷ نفر حدود ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان
انتهای پیام
Share/Save/Bookmark