توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30468
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۶
سوابق وزیر پیشنهادی علوم
سوابق وزیر پیشنهادی علوم
خط نیوز ; محمود نیلی‌ احمدآبادی متولد ۱۳۳۵ اصفهان, فارغ التحصیل ۱۳۶۰ در مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز بوده و تحصیلات خود درمقطع کارشناسی‌ارشد را در دانشگاه صنعتی شریف در گرایش شناسایی و انتخاب مواد در سال ۱۳۶۷ و درمقطع دکتری در دانشگاه توهوکو ژاپن درسال ۱۳۷۳ به پایان رسانده است.

وی در حال حاضر استاد رسمی و تمام وقت دانشکده مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه تهران است.

تدریس در دانشکده فنی از سال ۱۳۷۳ تاکنون، عضو هیئت تحریریه نشریه مهندسی متالورژی, نایب رئیس انجمن مهندسی متالورژی، معاون پژوهشی دانشکده فنی، رئیس پردیس دانشکده‌های فنی، استاد نمونه دانشگاه تهران ۱۳۸۲ و رتبه دوم پژوهش کاربردی جشنواره بین المللی خوارزمی ۱۳۸۳ بخشی از سوابق وی است.

برگزاری مراسم افطاری حزب کارگزاران در باشگاه کارمندان دانشگاه تهران با حضور عوامل افراطی و محکومان فتنه ۸۸ نظیر فائزه هاشمی، حسین مرعشی و محمد نوری زاد از حواشی و اقدامات شبهه حزبی و جناحی گزینه پیشنهادی وزارت علوم است.

همچنین صدور مجوز برگزاری همایش حمایت از فرجی دانا با سخنرانی رهامی، توفیقی، ظریفیان و فعالین فتنه ۸۸ که قرار بود در ایام استیضاح در دانشگاه تهران برگزار شود و به درخواست وزارت علوم به منظور عدم رای آوری استیضاح لغو شد از دیگر حواشی ریاست نیلی بر دانشگاه تهران است.



Share/Save/Bookmark