توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63318
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
از سوی هلال احمر کرمانشاه
محموله 20 تنی مواد غذایی برای سیل زدگان‌سیستان و بلوچستان ارسال شد
محموله 20 تنی مواد غذایی برای سیل زدگان‌سیستان و بلوچستان ارسال شد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون محموله 20 تنی مواد غذایی در حال ارسال به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان است، گفت: در صورت نیاز بالگرد، نیرو و امکانات دیگر را نیز به این مناطق اعزام می‌کنیم.

عادل شفیعی در گفت و گو با ایسنا، درباره برنامه هلال احمر استان برای ارسال کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: هم اکنون یک تریلی مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و... در حال ارسال به این منطقه است.

وی ادامه داد: این محموله حدودا 20 تنی شامل بسته‌های غذایی 72 ساعته و یک ماهه است و می‌تواند نیاز هزار خانوار را پوشش دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون فقط در همین زمینه از هلال احمر استان کرمانشاه درخواست کمک شده، یادآور شد: هر زمان که درخواستی در زمینه اعزام نیرو و سایر امکانات دریافت کنیم، اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد، اما تاکنون درخواستی در این بخش نداشتیم.

شفیعی از آماده‌باش بالگرد هلال احمر استان هم خبر داد و تاکید کرد: اگر درخواستی برای اعزام بالگرد وجود داشته باشد در این زمینه هم آماده هستیم، اما هم اکنون چهار فروند بالگرد در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان مستقر است.

وی درباره جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز تاکید کرد: فعلا در این بخش نیز درخواستی نداشتیم.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark