توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50178
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲
کلکسیون افتخارات اسطوره کامل شد/ برایانت، اسکار گرفت
اسطوره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در نودمین مراسم اسکار، عنوان بهترین انیمشین کوتاه را به خود اختصاص داد.
کلکسیون افتخارات اسطوره کامل شد/ برایانت، اسکار گرفت
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، کوبی برایانت، اسطوره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز، عصر یکشنبه افتخار دیگری را به مجموعه بزرگ افتخاراتش اضافه کرد. عنوانی که برایانت شب گذشته کسب کرد، متفاوت با عناوین قبلی او بود و حس جدیدی را نسبت به 5 عنوان قهرمانی NBA به او داد.

فیلم «بسکتبال عزیز» کوبی برایانت، در نودمین دوره مراسم اسکار به عنوان بهترین فیلم کوتاه انیمیشین انتخاب شد. این فیلم 6 دقیقه‌ای بر پایه شعری که برایانت در سال 2015 برای بازیکنان بسکتبال سروده بود، ساخته شده است. «گلن کین» که ساخت انیمیشین‌های علاءالدین و زشت و زیبا را در کارنامه خود دارد، کارگردانی فیلم را بر عهده داشت.

کوبی برایانت پس از دیافت جایزه اسکار گفت: نمی‌دانم می‌توانم صحبت کنم یا خیر. منظورم این است که من به عنوان یک بازیکن بسکتبال باید «ساکت باشم و دریبل کنم» ولی باید بگویم که از دریافت این جایزه خوشحالم.



«ساکت باش و دریبل بزن» جمله‌ای بود که هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به انتقادات برخی ستاره‌های NBA به آنها می‌گفتند.

او که بیشتر از معمول توسط حاضرین تشویق شد، ادامه داد: به خاطر این افتخار بزرگ از مجموعه اسکار ممنونم. از همسر و دخترانم، ناتالیا، جیانا و بیانکا که الهام‌بخش من بودند،‌ سپاسگزارم. باید اعتراف کنم که بردن جایزه اسکار، حس بهتری نسبت به قهرمانی دارد.

برایانت اظهار داشت: من تصمیم دارم در دوران بازنشستگی به قصه گویی بپردازم تا نشان دهم که کارهایی جز دریبل کردن و شوت زدن هم بلد هستم.

کوبی برایانت پس از 20 سال بازی برای لیکرز با 5 عنوان قهرمانی لیگ،‌ 2 عنوان باارزش‌ترین بازیکن فینال، یک عنوان باارزش‌ترین بازیکن فصل و در نهایت مدال طلای المپیک بازنشسته شد.
Share/Save/Bookmark