توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 39621
دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲
ادعای خنده‌دار منافقین درباره سردارسلیمانی
علی‌رغم تکذیب چند باره خبر زخمی شدن سردار سلیمانی از سوی روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وب سایت گروهک منافقین با انتشار جزئیاتی بی‌اساس، همچنان به شایعه پراکنی در این خصوص ادامه می‌دهد.
به گزارش خط نیوز، پایگاه اینترنتی گروهک منافقین با انتشار خبری کذب و تکراری که مدرکی برای آن ارائه نشده است، مدعی شد سردار "قاسم سلیمانی،" فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، دو هفته پیش در مناطق جنوبی حلب به شدت مجروح شد و هم اکنون برای مداوا در بیمارستان بقیه الله تهران بستری است. این پایگاه معاند همچنین مدعی شد سردار سلیمانی در چند ناحیه بدن از جمله سر ترکش خورده است.
این درحالیست که یک منبع آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دقایقی پیش این ادعاها را به شدت تکذیب کرد.

این وب سایت همچنین مدعی شد: خودروی قاسم سلیمانی در گذر از یک معبر در بخش جنوبی حلب مورد حمله خمپاره‌‎ای معارضان سوری قرار گرفت و علاوه بر مجروح شدن وی، دو نفر دیگر از سرنشینان خودرو به شهادت رسیدند. سردار سلیمانی بلافاصله بوسیله بالگرد سپاه پاسداران به دمشق منتقل و پس از انجام درمان‌های اولیه، به سرعت به تهران اعزام شد.

این پایگاه وابسته به گروهک منافقین همچنین در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود، با شاره به جزئیاتی جعلی افزود: سردار سلیمانی در بیمارستان بقیه الله تهران و در بخش "آی سی یو" واحد سی7 بستری شده است. به دلیل بستری شدن سردار سلیمانی در طبقه هفتم بیمارستان، مراجعین عمومی حق ندارند در این طبقه رفت و آمد کنند. تیمی از پزشکان مجرب برای مداوای سردار سلیمانی انتخاب شده‌اند و دکتر "غلامرضا فرزانگان،" متخصص مغز و اعصاب، سرپرستی این تیم زبده پزشکان را برعهده دارد. دکتر "علیرضا جلالی،" رئیس بیمارستان بقیه الله، شخصا بر روند درمان سردار سلیمانی نظارت دارد.

وب سایت منافقین در ادامه مدعی شد نیروهای سپاه پاسداران از درز هرگونه اطلاعات و خبری درمورد سردار سلیمانی جلوگیری می‌کنند و تمام کادر درمانی و پرستاران بیمارستان از پاسخ‌گویی درمورد سوالات مربوط به سردار منع شده‌اند.

در این خصوص، یک منبع آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر زخمی شدن سردار سلیمانی در منطقه العیس در ریف حلب اظهار داشت: این موضوع جنگ روانی است و صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه خبر زخمی شدن سردار سلیمانی دروغ است، عنوان داشت: با توجه به شکست‌هایی که داعش در سوریه داشته، رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند تا با جنگ روانی روحیه داعش را بالا ببرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
Share/Save/Bookmark