توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65361
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷
رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد؛
موافقت با اجرای طرح پیاده راه و خط بی آر تی خیابان مدرس
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: پس از رفع ابهامات موجود با اجرای طرح پیاده راه و خط بی آر تی خیابان مدرس در شورای ترافیک استان موافقت شد.
موافقت با اجرای طرح پیاده راه و خط بی آر تی خیابان مدرس
فضل الله شیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به منتشر شدن نامه‌ای طی روزهای اخیر در فضای مجازی مبنی بر مخالفت پلیس راهور استان با اجرای این طرح، اظهار کرد: در ابتدا ابهاماتی برای اجرای طرح بی آر تی و پیاده راه سازی خیابان مدرس وجود داشت که پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه این ابهامات را طی نامه‌ای خطاب به شورای اسلامی شهر کرمانشاه مورخ پنجم مهرماه سال جاری ارسال کرد.

وی افزود: بعد از بررسی و رفع ابهامات موجود توسط شهرداری کرمانشاه، این طرح در جلسه ۱۶ مهرماه شورای ترافیک استان کرمانشاه با حضور مسئولان عالی رتبه استان تصویب شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اجرای طرح بی آر تی و پیاده راه سازی خیابان مدرس کار خوبی است، بیان کرد: با توجه به عرض کم خیابان مدرس و ترافیک سنگین این خیابان، سال به سال اهمیت اجرای آن افزایش می‌یابد.

شیری تصریح کرد: بحث ما رعایت الزامات، ضروریات و مقدمات در این طرح است که در جلسه مذکور شهرداری کرمانشاه لحاظ شدن این موارد را تقبل کرد.

وی توضیح داد: اجرای طرح پیاده راه سازی با نگاه انسان محوری در معابر شهری در تمام کشور در حال انجام است، که باید در ابتدا مقدمات اجرای آن با نگاه همه جانبه گری و اخذ نظرات کارشناسی، فنی و حوزه‌های مرتبط بررسی می‌شود.

شیری تاکید کرد: شاخص‌های مورد ابهام این طرح شامل اصلاح سازی اجتماعی، بررسی معضلات ترافیکی، نظارت و کنترل هوشمند، نحوه هدایت جریان ترافیکی به مسیرهای جانبی و نحوه اجرا در جلسات شورای ترافیک استان کرمانشاه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای آن به تصویب اعضا این شورا رسید.
Share/Save/Bookmark