توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29721
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع مجلس از ایران پلاست انجام شد
بررسی مشکلات پتروشیمی با حضور معاون زنگنه و ۱۱ نماینده مجلس + عکس
در حاشیه بازدید و حضور ۱۱ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نمایشگاه ایران پلاست، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جلسه ای با نمایندگان مجلس به طرح مشکلات پتروشیمی پرداخت.
بررسی مشکلات پتروشیمی با حضور معاون زنگنه و ۱۱ نماینده مجلس + عکس
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خط نیوز ، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه ۱۰ تن دیگر از اعضای این کمیسیون، با حضور در نمایشگاه ایران پلاست، از سالن های تولیدکنندگان مواد اولیه، ارائه دهندگان خدمات فنی و مهندسی و غرفه های شرکت های خارجی بازدید کردند.



در این بازدید، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران (عباس شعری مقدم) به همراه معاونش (محمدحسن پیوندی) ۱۱ نماینده مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند و در جریان بازدید؛ ضمن معرفی دستاوردهای صنعت پتروشیمی، پاسخگوی سوالات نمایندگان بودند.





همچنین در حاشیه این بازدید، جلسه ای ۴۵ دقیقه ای با حضور ۱۱ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم و معاون وزیر نفت برگزار شد و ضمن اعلام نظر هر یک از نمایندگان مردم در مورد فعالیت دولت و ارائه گزارشی مختصر از سوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خصوص وضعیت کلی این صنعت؛ مشکلات پیش روی صنعت پتروشیمی مورد بحث قرار گرفت.







در حاشیه این بازدید، برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه "آیا با توجه به تفاهم نامه ایران و روسیه امکان واردات تجهیزات از روسیه برای صنعت پتروشیمی کشور وجود دارد" از جزئیات توافق نفتی ایران و روسیه اظهار بی اطلاعی کردند.
Share/Save/Bookmark